مرعشی: حرفی از کنار گذاشتن رئیس دولت اصلاحات نیست

کد خبر: 992564

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر انتقادی وجود دارد باید بتوان آن را طرح کرد، وگرنه حرفی از کنار گذاشتن رئیس دولت اصلاحات نیست.

مرعشی: حرفی از کنار گذاشتن رئیس دولت اصلاحات نیست

باشگاه خبرنگاران: سیدحسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به جریان نو اصلاح طلبی گفت: فعلا در سطح احزاب راهکار‌های مختلفی در حال بررسی هستند تا بعد یک اجتماع عمومی‌تر احزاب با یکدیگر تفاهم کنند و راهکار‌های جدیدی برای این موضوع شکل بگیرد؛ این بحث‌ها بیشتر جنبه درون حزبی دارد و موضوع این است که ما داریم وارد یک مرحله جدیدی از حیات سیاسی خود می‌شویم؛ با توجه به پیش بینی‌ها در سیاست ایران، می‌توانیم یک انسجام بیشتری داشته باشیم.

او با اشاره به انتقادات غلامحسین کرباسچی به رئیس دولت اصلاحات ادامه داد: نظر کرباسچی هم این بود که اگر انتقادی وجود دارد باید بتوان آن را طرح کرد، وگرنه حرفی از کنار گذاشتن رئیس دولت اصلاحات نیست و انتقادات درون جبهه‌ای باید جدی گرفته شود.

مرعشی افزود: انتقادی هنوز مطرح نشده و آقای کرباسچی صرفا گفت که اگر انتقادی وجود دارد باید بتوان آن را اعلام کرد، وگرنه هنوز انتقادی مطرح نشده و اصل ماجرا این است که همه باید تلاش کنیم که جبهه اصلاحات به عنوان یک بخشی از سیاست در جمهوری اسلامی ایران بتواند سیاست‌ها و راهکار‌های موثرتری را به کار بگیرد، زیرا هدف همه ما این است که جمهوری اسلامی مسیر تکاملی خود را طی کند و مردم شادابی و نشاط بیشتری را تجربه کنند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: همچنین نقش نهاد‌های منتخب مردم و اقتصاد کشور و مردم سالاری تقویت شود؛ زیرا همه یک هدف را داریم دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم که جریان اصلاح طلب به عنوان بخش مهمی از سیاست در ۴۰ سال اخیر در جمهوری اسلامی حال به نام‌های مختلفی که حضور داشته بتواند همچنان در خدمت کشور باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها