پیام تسلیت مسئولان به امیر سرلشکر موسوی

کد خبر: 993558

رئیس جمهور در پیامی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در سانحه ناگوار و دلخراش برای یک فروند شناور این نیرو را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مسئولان به  امیر سرلشکر موسوی

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه ناگوار و دلخراش برای یک فروند شناور این نیرو، برای شهدای سانحه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن روحانی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

سانحه ناگوار و دلخراش برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش که در حین انجام رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور به وقوع پیوست، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

اینجانب ضمن تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به جنابعالی، ارتشیان غیور و خانواده‌های داغدیده از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و در این ماه عزیز برای شهدای حادثه، علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

روحانی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت

پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پی شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش سرلشکر محمد باقری شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بروز حادثه برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

شهادت تعدادی از افسران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین یگانی در آب‌های دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور آجا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی مجروحان این حادثه؛ از درگاه حضرت کبریایی برای شهدای گرانقدر علو درجات و همجواری با شهیدان کربلا و برای آن برادر عزیز و آحاد همرزمان و همچنین خانواده‌های ارجمند و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

روحانی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به مناسبت شهادت ۱۹ تن از کارکنان ارتش

رییس قوه قضاییه در پیامی به امیر سرلشکر موسوی، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پیام تسلیت سید ابراهیم رییسی بشرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین ماموریت یگانی در آبهای دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) ، جنابعالی، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. ضمن آرزوی تندرستی و شفای عاجل مجروحان این سانحه، برای شهیدان گرانقدر آن ، تعالی درجات و همجواری با شهدای کربلا و برای بازماندگان ، صبر و شکیبایی مسألت می کنم.

سید ابراهیم رئیسی"

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها