درخواست منتخب گرمسار از مسئولان دولتی

کد خبر: 994841

منتخب مردم گرمسار در مجلس یازدهم گفت: از مسئولان دولتی به ویژه وزارت صمت که متولی مناطق آزاد است می خواهم وضعیت تمامی این مناطق بخصوص منطقه ویژه گرمسار را تعیین تکلیف کند.

درخواست منتخب گرمسار از مسئولان دولتی

خبرگزاری تسنیم: اردشیر مطهری منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس یازدهمبا اشاره به وضعیت بلاتکلیف منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار داشت: در طول سال های گذشته ما بارها شاهد افتتاح های نمایشی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بوده ایم، اما تنها چیزی که مردم دیده اند یک تابلوی بی خاصیت در کنار جاده است که احتمالا این هم جهت تبلیغات بوده است.

وی افزود: مملکت داری با اشرافی گری ،کاغذ بازی های بی خاصیت و پارتی بازی ممکن نیست، بنابراین اگر به جای هشت سال، هشتاد سال هم منتظر بمانیم هیچ اتفاق ویژه ای برای اقتصاد کشور و گرمسار نخواهد افتاد. البته ممکن است عده ای این وسط با دلال بازی و خرید و فروش های کاذب، فقط یک جو روانی راه بیندازند و جیب خود را بیشتر پر کنند.

منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس یازدهم ضمن انتقاد از مسئولان منطقه ویژه ی اقتصادی گرمسار، گفت: چه معنی دارد که منطقه ویژه در گرمسار باشد اما دفترش در تهران و سالی چند صد میلیون فقط اجاره ی دفتر بدهند و هر چند وقتی یک سری هم به گرمسار بزنند و منت هم سر مردم بگذارند که ما آمدیم بازدید؟ اگر کسی دلسوز مردم باشد باید در همین شهر زندگی کند، دفترش در همین منطقه باشد و دائم دنبال پیگیری برای حل مشکلات و ارتقای وضعیت منطقه باشد.

مطهری با بیان اینکه متاسفانه از مدیران ناآشنا و غیرمتخصص در مناطق ویژه استفاده می شود بیان داشت: وقتی کسی ظرفیت های اقتصادی یک شهر را نشناسد و هیچ تلاشی هم برای استفاده از نیروهای توانمند و متخصص بومی نکند، نهایتا همین می شود که در طول هشت سال گذشته اتفاق مهمی نیفتاده است. بنده به این نحوه ی مدیریت منتقدم و آن را خلاف منافع مردم و نظام می دانم و از مسئولان دولتی بویژه وزارت صمت درباره تعیین تکلیف همه مناطق ویژه اقتصادی به خصوص منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، می خواهم در اسرع وقت، سند تحول در منطقه را تهیه، از مدیران متخصص استفاده و اقدامات لازم را به صورت جهادی و کارشناسی آغاز کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها