هیئت‌رئیسه جدید خانه احزاب انتخاب شدند+ اسامی

کد خبر: 995087

اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، هیأت‌رئیسه جدید خود را انتخاب کردند.

هیئت‌رئیسه جدید خانه احزاب انتخاب شدند+ اسامی

خبرگزاری فارس: جلسه شورای مرکزی خانه احزاب درباره انتخاب هیأت رئیسه جدید برگزار شد.

بهادر ولی‌زاده عضو شورای مرکزی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در این جلسه، هیأت رئیسه جدید را انتخاب و بر این اساس عبدالحسین روح‌الامینی نایب رئیس اول، مهدی جولایی منشی، حسین کمالی نایب رئیس دوم و یدالله طاهرنژاد به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد اختلاف در درون فراکسیون مستقلین سبب شد که نامزد نهایی برای ریاست خانه احزاب از سوی این فراکسیون به جلسه شورای مرکزی خانه احزاب معرفی نشود و به همین دلیل اعضای شورای مرکزی خانه احزاب به جزء رئیس بقیه اعضای هیأت رئیسه را انتخاب کردند.

گفته می‌شود که سیدشهاب‌الدین صدر و مهدی پورنامدار و قدرتعلی حشمتیان از نامزدهای ریاست خانه احزاب در فراکسیون مستقلین و اعتدال‌گرایان هستند.

به گزارش فارس، طبق آئین‌نامه خانه احزاب ریاست این تشکل صنفی به صورت دوره‌ای و یکساله است و هر سال یکی از نامزدهای سه فراکسیون اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین این ریاست را بر عهده می‌گیرد.

دیگر اعضای هیأت رئیسه نیز به طور مساوی بین فراکسیون‌های سیاسی خانه احزاب تقسیم می‌شوند.پیش از انتخاب هیأت رئیسه جدید خانه احزاب سیدعبدالحسین روح‌الامینی از فراکسیون اصولگرایان ریاست خانه احزاب را بر عهده داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها