چند تهرانی به دلیل کرونا فوت شدند؟

کد خبر: 1040464

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فوت ۲۳ هزار نفر در تهران به دلیل کرونا گفت:از همه شهروندان و بازاریان خواستاریم همه آثار و محصولات خود جهت نشاط در جامعه با لوگوی تهران ۱۴۰۰ مزین کنند.

چند تهرانی به دلیل کرونا فوت شدند؟

خبرگزاری فارس: ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ اظهار داشت: این طرح از سوی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با هدف ایجاد نشاط در شهر در اسفند سال ۹۶ به تصویب رسید و در سال ۹۷ و ۹۸ هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفت. از اسفند ۹۸ کشور درگیر ویروس کرونا شد و سرانجام روز گذشته لوگوی رویداد تهران ۱۴۰۰ با تمرکز در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد رونمایی قرار گفت.

وی با بیان اینکه قرار بوده که همه معاونت‌ها در این رویداد برنامه داشته باشند گفت: نوروز ۱۴۰۰ استثنایی است و تغییر قرن تا ۱۰۰ سال دیگر تکرار نمی‌شود بنابراین شهرداری باید اقدامات گسترده‌ای با همکاری قسمت‌های مختلف این مجموعه انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران از همه شهروندان، اصناف، بازاریان، هنرمندان و ورزشکاران خواست همه آثار خود را با لوگوی تهران ۱۴۰۰ مزین کنند و در اقلام تبلیغاتی این لوگو را روانه بازار کنند تا از این طریق شادی و نشاط به سطح محلات بیاید.

خداکرمی با تقاضا از مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شورای شهر نمی‌تواند نسبت به سلامت شهروندان بی‌تفاوت باشد مرگ ۵۳ هزار ایرانی و ۲۳ هزار تهرانی نشان می‌دهد باید تصمیمات عاجل و به روزی گرفت.

وی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی مجدد پیوستن به گروه اقدام مالی مقدمات ارتباط کشور‌ها با نظام بانکی بین‌المللی را فراهم کند تا خریداری واکسن کرونا تسریع شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی قرار داریم که نمی‌دانیم بحران بعدی چیست و باید اقداماتی مناسب انجام داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها