زیست شبانه درکدام مناطق تهران اجرا می‌شود؟

کد خبر: 1047792

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اجرای لایحه شهر بیدار در ۵ پهنه پایتخت، گفت: اجرای این لایحه علاوه بر رونق مشاغل در پایتخت سرزندگی و تأمین امنیت را در محل‌های بی‌دفاع شهری به همراه خواهد داشت.

زیست شبانه درکدام مناطق تهران اجرا می‌شود؟

خبرگزاری فارس: زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره تصویب لایحه شهر بیدار در شورای شهر تهران اظهار داشت: این لایحه حاصل پیش‌نویس طرحی بود که قبلا در شورا به تصویب رسیده و آزمایشی در ۵ منطقه از پایتخت اجرا شده بود.

وی افزود: سرانجام پس از مدت‌ها شهرداری لایحه مربوطه که لایحه شهر بیدار نام دارد را به شورا ارائه داد و روز گذشته این لایحه با بیش از ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید و همه مفاد آن هم بررسی شد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:‌بر اساس این لایحه در گام نخست ۵ منطقه از پایتخت در پهنه‌های شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز زیر نظر هیأت راهبردی اقدامات لازم را جهت اجرای لایحه انجام می‌دهند.

نژادبهرام با بیان اینکه لایحه شهر بیدار بستری برای رونق مشاغل در پایتخت محسوب می‌شود گفت: اجرای این مسأله سرزندگی و تأمین امنیت را در پایتخت به ویژه در محل‌های بی‌دفاع شهری به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۲ محدوده حصار ناصری، محدوده امامزاده شاه‌عبدالعظیم (ع)، محدوده امامزاده صالح (ع)، حاشیه دریاچه خلیج‌فارس و محدوده هفت‌حوض از جمله ۵ نقطه‌ای است که فاز نخست این لایحه در آن اجرا خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها