توسعه فضای سبز در پادگان‌ها و مراکز ناجا

کد خبر: 498499

معاون مهندسی ناجا با بیان اینکه توسعه فضای سبز بر مبنای "توان" و "بودجه " در مراکز انتظامی از برنامه های نیروی انتظامی است ، گفت : بهره مندی از طرح "توسعه فضای سبز" در اقدامات انتظامی ،نظامی و پدافند غیر عامل کار آمد است.

خبرگزاری ایسنا: سردار یزد آبادی در جشن درختکاری دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه توجه به توسعه فضای سبز در توسعه پایدار نیز نقش موثری دارد ، افزود : توسعه فضای سبز و صیانت از محیط زیست ، زمینه ساز توسعه همه جانبه خواهد بود.
وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز در مراکز انتظامی از برنامه های نیروی انتظامی است، بیان کرد : اجرای طرح "توسعه فضای سبز" ، کاشت درخت و ... در اقدامات نظامی ، انتظامی و پدافند غیر عامل کار آمد است.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد : از طرح "توسعه فضای سبز" در اقدامات نظامی و انتظامی چون " استتار " و پوشش نیز می توان بهره برد.
سردار یزد آبادی ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث توسعه فضای سبز اقدامات شایسته و در خور توجهی داشته است، توسعه فضای سبز در پادگان ها، مراکز آموزشی و مراکز خدمات دهی انتظامی از جمله اقدامات ناجا در این حوزه به شمار می آید.
معاون مهندسی ناجا با بیان اینکه در راستای ایجاد بستر و زمینه آرامش خاطر ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به مراکز انتظامی، طراحی و استفاده از آب نماها ، درخت های تزئینی و ... از برنامه های نیروی انتظامی در راستای حفظ و توسعه فضای سبز بوده است، گفت : نیروی انتظامی بر اساس "توان" و "اعتبار" اجرای طرح توسعه فضای سبز را دنبال خواهد کرد.
براساس گزارش سایت پلیس، این مراسم به همت دانشگاه علوم انتظامی امین و معاونت مهندسی ناجا با حضور مهندس " جلالی " معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور ، سردار " یزد آبادی " معاون مهندسی ناجا و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و ناجا برگزار شد.
همزمان با پایان این مراسم تعدادی نهال توسط مسئولان در آستانه روز درختکاری در فضای سبز دانشگاه علوم انتظامی کاشته شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها