مالک علاءالدین حکم دادستانی را به تمسخر گرفت

کد خبر: 626666

وقتی شورا به اعمال قانون علا الدین اهمیت نمی دهد مالک به خودش اجازه می دهد در حضور خبرنگاران استنکاف از دستور دادستانی را به تمسخر بگیرد

شهرنوشت: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: در ادامه تحقیقات کمیته های بررسی شورای شهر تهران تعدادی از دانشجویان دانشگاه ها با من مکاتبه کردند تا لیست 3 هزار ساختمان ناایمن تهران را به آنها بدهیم تا با بررسی دقیق وضعیت ناایمنی این ساختمان ها را بررسی کنند.
اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا، با تاکید بر اینکه باید با کمک مراجع نظارتی شهر لیست ساختمان های ناایمن تکمیل شود، تصریح کرد: باید این ساختمان ها معرفی شوند تا کسبه به هیات مدیره ها فشار بیاورند و مردم نیز با عدم حضور در این ساختمان ها و خرید نکردن مانع از فعالیت این ساختمان های ناامین شوند.
وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به این ساختمان های ناایمن یک مطالبه عمومی است، خاطرنشان کرد: اگر این کار را با تاخیر انجام دهیم شبیه نشست خبری است که یک مالک روز گذشته با خبرنگاران گذاشته و در ادامه پلمپ و اعمال قانون این ساختمان ناایمن مانع فعالیت سازمان آتش نشانی شده است.

وی با ذکر این مثل قدیمی که حرمت امام زاده را متولی باید نگاه دارد، افزود: وقتی در جلسه شورای شهر پلمپ و اعمال قانون علاءالدین مهم واقع نشد، این مالک نیز به خود اجازه می دهد خبرنگارها را دعوت و استنکاف از سه بار دستور دادستانی را به تمسخر بگیرد. در حالیکه 3 ماه فرصت داده شده بود به این مالک تا برای تخلف ها گواهینامه های ایمنی دریافت کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها