پاسخ یک نماینده درباره خبر «استیضاح شهردار»

کد خبر: 630167

نایب رییس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه استیضاح شهردار تهران برعهده شورای شهر تهران است نه مجلس گفت: در مصاحبه من با یکی از سایت ها عنوان شد که من اعلام کرده ام در بحث تحقیق و تفحص اگر به نتیجه ای برسیم مجلس شهردار را استیضاح می‌کند که این برداشت غلط مصاحبه کننده از حرف های بنده است.

شهرنوشت: سید هادی بهادری با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران مجلس همچنان پیگیر بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران است، تصریح کرد: در کنار تحقیق و تفحص مجلس، قوه قضائیه نیز در حال پیگیری روند واگذاری املاک در شهرداری تهران است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم با بیان اینکه شهردار تهران در چند جلسه گذشته با کمیسیون عمران درخصوص واگذاری املاک توضیحات مبسوطی ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام شهردار تهران تعداد واگذاری‌های املاک 250 مورد نبوده و تنها 120 ملک از سوی شهرداری واگذار شده که بر اساس گزارش‌ها، شهرداری تهران مجوز قانونی برای این واگذاری‌ها داشته است.
بهادری در خصوص پیگیری‌های کمیسیون عمران درباره علل وقوع حادثه فروریزش ساختمان پلاسکو نیز گفت: مجلس در حال بررسی سهم تقصیر هر دستگاه در این حادثه است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها