امانی: شهرداری مجبور بود طرح نيمه كاره دوره‌های قبل را تمام كند

کد خبر: 632220

"محمد سالاري" رئيس كمسيون شهرسازي شوراي شهر تهران در ادعاي اخير خود اظهار كرده است : كمك‌های چند صد میلیونی و یا میلیاردی به برخی از مساجد،حسینه ها و حوزه های علمیه می شود.

137 آنلاین: "محمد سالاري" رئيس كمسيون شهرسازي شوراي شهر تهران در ادعاي اخير خود اظهار كرده است : كمك‌های چند صد میلیونی و یا میلیاردی به برخی از مساجد،حسینه ها و حوزه های علمیه می شود. "ناصرامانی "معاون برنامه ریزی،توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به این ادعای سالاری درباره بودجه مساجد پاسخ داد:
مساجدي در كار نبوده و اين ادعا خلاف واقع است و تنها مسجد حضرت وليعصر بوده كه شامل بودجه عظيمي شد.
اين مسجد بيش از 5000مترمربع زير بنا دارد كه بخشي از آن توسط مرحوم مهندس مدد براي احداث مسجد وقف شده بود و اولين بناي آن به همت اهالي منطقه در سال 1360 با مصالح اوليه ساخته شد . حدود 12 سال پيش كار احداث بناي جديد به دستور شهردار وقت شروع شد و طراحي و زير ساخت‌هاي‌ آن به سال 1383 بر مي‌گردد. با توجه به متراژ و موقعيت خاص اين مسجد و هزينه‌هايي كه از قبل صورت گرفته بود ما نمي‌توانستيم پروژه را نيمه كاره ‌رها كنيم و موظف بوديم كار را به اتمام برسانيم. ما مسجد يا حسينه و يا حوزه‌علميه‌ ديگري در سطح تهران به اين شكل نداريم و چنين هزينه‌هايي براي احداث مساجد و مراكز فرهنگي ما نمي‌شود. در دستور كار شهرداري در بناهاي جديد تأمين زمين و ساخت شبستان ساده براي برگزاري نماز و يك وضوخانه و سرويس بهداشتي براي نمازگزاران قرار گرفته و بقيه كارهاي جانبي بر عهده خود اهالي و خيرين وبا سليقه و هزينه شخصي آنها صورت مي‌گيرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها