میزان افزایش بهای حمل و نقل عمومی

کد خبر: 634234

اعلام خبر افزايش نرخ كرايه هاي مترو و اتوبوس در بسياري از شبكه هاي اجتماعي و برخي رسانه هاي اصلاح طلب با جو سازي سياسي همراه شد.

137 آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران"در پاسخ به شايعات رسانه هاي اصلاح طلب گفت: تاكيد شهرداري بر طی مسیر تدریجی دستیابی به قیمت‌‌های واقعی حمل‌ونقل عمومی
طرح پيشنهادي شهرداري افزايش 10تا 15 درصد است
اعلام خبر افزايش نرخ كرايه هاي مترو و اتوبوس در بسياري از شبكه هاي اجتماعي و برخي رسانه هاي اصلاح طلب با جو سازي سياسي همراه شد. مازیار حسینی "معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران" در پاسخ به اين اظهارات گفت: سهم قیمت در مترو به صورت یک سوم دولت، یک سوم شهرداری و یک سوم مسافر پیش‌بینی شده است. وقتی دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند تمام این بار به دوش شهر و مردم شهر می‌افتد. تاکید داریم که گروه‌هایی از شهروندان باید از یارانه بلیط استفاده کنند و حتی این یارانه باید بیشتر شود و برای گروه‌هایی هزینه مترو رایگان شود اما بسیاری از مردم هم هستند که امکان پرداخت هزینه تمام شده بلیط مترو را دارند و لذا بر طی مسیر تدریجی دستیابی به قیمت‌‌های واقعی حمل‌ونقل عمومی تاکید داریم. میزان افزایش بهای حمل و نقل عمومی در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران به طور متوسط 10 تا 15درصد است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها