باید فاصله دریافتی بازنشستگان و حقوق‌بگیران کاهش یابد

کد خبر: 640994

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در همایش تجلیل از پیشکسوتان شهرداری گفت: اگر روزی بر من بگذرد و همان حسی که در حوزه معیشت خانواده و فرزندان خودم دارم، نسبت به یکایک شما نداشته باشم فردای قیامت می توانید من را نبخشید.

باید فاصله دریافتی بازنشستگان و حقوق‌بگیران کاهش یابد
محمدباقر قالیباف
سرویس اجتماعی فردا: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در همایش تجلیل از پیشکسوتان شهرداری گفت: بازنشستگان عزیز عمرشان را گذاشته اند و شهرداری را به اینجا رسانده اند، حال من به شما قول می دهم که امانت دار خوبی برایتان باشم و همیشه از آبرو، زحمات و ثمره عمرتان دفاع کنم. قالیباف ادامه داد: در فرهنگ ایرانی اینگونه است که همه اعضای خانواده حول سفره پدربزرگ و مادربزرگ جمع هستند و این درست در روزی است که پس از بازنشستگی فیش حقوقی آن ها کاهش پیدا می کند. به همین جهت ما مکلف هستیم به هر قیمتی تلاش کنیم تا بازنشستگان عزیز با عزت و افتخار و با سفره باز فرزندان خود را در آغوش بگیرند.
وی افزود: اگر روزی بر من بگذرد و همان حسی که در حوزه معیشت خانواده و فرزندان خودم دارم، نسبت به یکایک شما نداشته باشم فردای قیامت می توانید من را نبخشید.

شهردار تهران اظهار داشت: در حین تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا فاصله بین بازنشستگان و حقوق بگیران کاهش پیدا کند اما همیشه شاهد بودیم وقتی موضوعی برای بازنشستگان تصویب شود، چند ماهی می گذرد تا آن قانون اجرایی شود. قالیباف تصریح کرد: امیدواریم، از تاریخ اول فروردین سال آینده بتوانیم این قانون جدید را برای کاهش فاصله دریافتی بازنشستگان و حقوق بگیران در شهرداری تهران اجرا کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها