کارنامه مدیریت جهادی در یک دهه خدمت صادقانه

کد خبر: 656220

آيا ميدانيد⁉️ پس از 42 سال هنوز آزادراه تهران-شمال به اتمام نرسيده است در حاليكه در 10 سال گذشته 231 كيلومتر بزرگراه در شهر تهران به بهره‌برداري رسيده است!

137 آنلاین: پس از 42 سال هنوز آزادراه تهران-شمال به اتمام نرسيده است در حاليكه در 10 سال گذشته 231 كيلومتر بزرگراه در شهر تهران به بهره‌برداري رسيده است!
با مديريت صحيح در يك دهه ؛کابوس طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی در پایتخت برای همیشه به پایان رسید
اكنون شهر تهران 535 کیلومتر شبکه بزرگراهی دارد نهضت بزرگراه‌سازی در تهران از سال 89 آغاز شد و تا سال 92 بخش زیادی از رینگ بزرگراهی شهر تهران ساخته و کابوس طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی در پایتخت برای همیشه به پایان رسید و محاسبات نشان می‌دهد 43 درصد از بزرگراه‌های شهر تهران معادل 231 کیلومتر در یک دهه اخیر ساخته شده است. اکنون شهر تهران 535 کیلومتر شبکه بزرگراهی دارد که نزدیک به 50 درصد از این میزان در 10 سال اخیر ساخته و به بهره‌برداری رسیده است. این اعداد و ارقام خود زبان گویای تمامی تلاش‌های مدیریت شهری تهران در یک دهه اخیر در این حوزه است. بزرگراه طبقاتي صدر طرح اولیه بزرگراه صدر مربوط به سال 1360 شمسی است که تا سال 1389 به دلایل متعددی این پروژه دنبال نشد. در اواخر سال 1389 کلنگ رسمی ساخت این بزرگراه توسط شهردار وقت یعنی" محمد باقر قالیباف "به زمین زده شد و در آذرماه 1392 پس از گذشت 26 ماه این پروژه به پایان رسید
بزرگراه امام علي (ع)
بزرگراه امام علی که طرح اوليه آن مربوط به 20 سال گذشته بود با همت شهرداري تهران کار ساخت آن از اوایل سال ۱۳۹۰ آغاز شد و در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۲ افتتاح شد.این بزرگراه از داراباد در منطقه یک تهران آغاز و در طول مسیر خود از مناطق ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۸، ۷ و 20 عبور می‌کند و یکی از طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین گذر پرسرعت شمالی جنوبی پایتخت است. این بزرگراه ۳۵ کیلومتر طول دارد . بزرگراه یادگار امام یا بزرگراه یادگار بزرگراه یادگار امام(ره) اصلی‌ترین شریان شمالی - جنوبی و شرقی - غربی در محدوده شمال غرب و غرب تهران است که در مسیر خود به بزرگراه‌های دیگر تهران نیز متصل می‌شود.این بزرگراه که طولی معادل 16.2 کیلومتر دارد از خیابان سئول در شمال تهران آغاز و به خیابان هاشمی در غرب پایتخت ختم می‌شود. بزرگراه شهید باقری در جنوب شرق از بزرگراه بسیج آغاز و در شمال شرق به بزرگراه شهید بابایی ختم می‌شود، 7.5 کیلومتر مسافت دارد و یکی از شریان‌های اصلی شرق تهران محسوب می‌شود. اين بزرگراه با مديريت "محمد باقر قاليباف" در سال 1390به بهره‌برداري رسيد. اينها چند نمونه از بزرگراه‌هايي است كه در 10 سال گذشته با مديريت جهادي شهردار تهران ساخته و به بهره برداري رسيده است و مجموع طول اين بزرگراه‌ها به 231 كيلومتر مي‌رسد كه در مقايسه با آزاد راه تهران-شمال تقريبا 2 برابر آن مي باشد. چرا مسئولين وزارت راه و شهرسازي نتوانستند پس از 40 سال اين پروژه را به اتمام برسانند⁉️ این اعداد و ارقام خود زبان گویای تمامی تلاش‌های مدیریت شهری تهران در یک دهه اخیر در این حوزه است.قطعا اگر اين 10 سال تيم جهادي آقاي شهردار در رأس امور قرار داشت نه تنها بزرگراه تهران - شمال بلكه تمام ايران مي‌توانست از امكانات رفاهي گسترده‌تري بهره‌مند شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها