اولین مسئولی که برای تحقق وعده‌هایش، کرنومتر گذاشت

کد خبر: 663336

هنوز از یادها نرفته است که محمدباقر قالیباف با مدیریت جهادی خود در افتتاح پروژه تونل توحید، روزشماری را نصب کرد و در زمان مقرر شده این تونل را افتتاح کرد.

اولین مسئولی که برای تحقق وعده‌هایش، کرنومتر گذاشت
محمدباقر قالیباف
سرویس اجتماعی فردا: شب گذشته محمدباقر قالیباف ، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری صحبت کرد.
قالیباف در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «مهمترین چیز زمان است. ما دیگر حق نداریم چهار سال زمان دیگری را به این شرایط و به دولتی بدهیم تا زمان را از دست بدهیم. من در همه زندگی ام همیشه مثل ساعت کار کردم. همانگونه که در شهر تهران کرونومتر گذاشتم، با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم هم ایستادم. باید در نظر داشته باشیم که چهار سال، زمان کمی نیست؛ ما می‌توانیم در این چهار سال کشور را به جای مطلوبی برسانیم.» محمدباقر قالیباف در پایان وعده داد: «قرار من با شما این است که در هر سال، در هفته دولت ببینید که زندگی شما در حال تغییر و رو به بهبودی است. این تعهد و قرار من با یکایک این مردم عزیز به ویژه جوانان است؛ همه امید من به دختر خانم‌ها و پسران با سواد و خلاقی است که امروز به کنار رانده شده اند.»
مشروح صحبت‌های محمدباقر قالیباف در گفتگوی ویژه خبری را اینجا بخوانید
هنوز از یاد‌ها نرفته است که محمدباقر قالیباف با مدیریت جهادی خود در افتتاح پروژه تونل توحید، روزشماری را نصب کرد و در زمان مقرر این تونل را افتتاح کرد. هر چند مردم به دلیل عدم تحقق وعده‌های دیگر مسئولان نسبت به افتتاح پروژه تونل توحید ناامید بودند، اما پس از افتتاح این تونل، به متعهد بودن شهردار تهران امیدوار شدند. تا قالیباف اولین مسئولی باشد که برای تحقق وعده‌هایش کرنومتر گذاشت و به زمان‌بندی پایبند بود.
پس از آن بود که قالیباف پروژه هایی، چون برج میلاد، پل صدر، اتوبان امام علی (ع) و ... را با نصب روزشمار در زمان معین شده افتتاح کرد و تا نشان دهد وعده‌ها و زمان برایش مهم است و به قول و قرارهایش پایبند می‌یاشد. حالا محمدباقر قالیباف ، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم، نماد انتخاباتی خود را «ساعت» اعلام کرده و گفته: «دیگر حق نداریم ۴ سال زمان دیگری را ببینیم به این شرایط دولتی که زمان را از دست داد. من در تمام زندگی‌ام همیشه مثل ساعت کار کرده‌ام. در این شهر تهران «کُرنومتر» زدم و با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم ایستادم. باور کنید مردم عزیز ۴ سال زمان کمی نیست.» قالیباف «ساعت» را به عنوان نماد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم برگزیده و این به معنای سرعت‌بخشیدن در انجام کار‌ها و عمل به جای حرف است.
قالیباف: دیگر حق نداریم زمان را از دست بدهیم؛ این فیلم را از اینجا ببینید
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها