آباد: شاخص ترین پروژه عمرانی تهران ساخت مترو بوده

کد خبر: 665955

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در ارزیابی عملکرد مدیریت شهری تهران در 12 سال گذشته با تاکید بر اینکه امروز چهره تهران نسبت به یک دهه گذشته بسیار شاداب تر و جوان تر شده است، گفت: تمامی تحولات کنونی تهران که سبب ارتقا شاخص های کیفی زندگی شهروندان شده است، ناشی از ابتکار و روحیه جهادی و پرکار شخص شهردار تهران است.

شهرنوشت: معصومه آباد با بیان اینکه پیش از یک دهه گذشته تحولات کنونی تهران یا وجود خارجی نداشتند تا اگر وجود داشتند به صورت خیلی اندک و سطحی بودند، تصریح کرد: امروز شاهد اجرای طرح ها و پروژه هایی در سطح شهر تهران هستیم که از یک سو زیرساخت های پایختخت را متحول کرده و از سوی دیگر عمیق، اثرگذار و ماندگار هستند.
وی اجرای پروژه های عمرانی در حوزه حمل و نقل عمومی همچون مترو را از مهم ترین دستاوردهای مدیریت شهری تهران در یک دهه گذشته دانست و گفت: بزرگترین معضل پایتخت در سال های قبل آلودگی هوا بود که مدیریت توانمند شهردار تهران در زمینه توسعه مترو سبب ایجاد تحولات چشمگیری در حذف روزهای آلوده پایتخت شد.
این عضو کمیسیون سلامت شورای چهارم پایتخت با اشاره به اینکه تحولات امروز تهران برای همه شهروندان روشن و واضح است و همه مدیران بر روند رو به رشد و توسعه تهران اذعان دارند، خاطر نشان کرد: شاخص ترین پروژه شهر تهران در حوزه عمرانی ساخت مترو بوده است که با وجود محدودیت های بسیار زیاد تامین منابع مالی و تجهیزاتی، اما با سرعت قابل توجهی پیش رفته است و تاثیر شگرفی بر بازگشت تمیزی به آسمان پایتخت داشته است. آباد استقبال عموم مردم از مترو را موکد این مهم دانست که مدیریت شهری تهران در بیش از یک دهه گذشته با سرمایه گذاری و هدف گذاری صحیح نیاز اساسی شهر تهران را مورد توجه قرار داده است تا مشکلات شهروندان تا حد چشمگیری کاهش یابد.
این عضو شورای چهارم کلانشهر تهران دومین پروژه حائز اهمیت شهردار تهران در بیش از یک دهه گذشته که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است را اجرای پروژه های محله محوری برشمرد و متذکر شد: امروز اجرای بسیاری از طرح های محله محوری سبب رفع نیازهای شهروندان در حیطه محلات شده که به نوبه خود دستاورد بسیار مهمی است.
آباد توسعه فضای سبز و تقویت رابطه شهروندان با طبیعت را یکی از پروژه های مهم دوره کنونی مدیریت شهری تهران خواند و خاطرنشان کرد: به هر کدام از این طرح های متنوع که نگاه می کنیم می بینیم که به نوبه خود سبب زیباتر شدن تهران شده اند. طرح هایی که اجرایشان مرهون پرکاری و مدیریت جهادی توانمند شخص دکتر قالیباف است. چراکه وی مدیری خوش فکر و مبتکر است که توانسته با اجرای پروژه ها و طرح های نشات گرفته از همین نوگرایی چهره پایتخت را متحول کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها