شاکری: حق الناس بر گردن مجریان انتخابات است

کد خبر: 682742

وزارت کشور، استانداری ، فرمانداری و هیات نظارت از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف و روی مواضع قبلی خود پافشاری می کنند.

137 انلاین: مجتبی شاکری، رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه روز گذشته خود در فرمانداری درباره انتخابات شوراها، گفت: وزارت کشور، استانداری ، فرمانداری و هیات نظارت از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف و روی مواضع قبلی خود پافشاری می کنند.

شاکری افزود: برخی از نامزدها نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض دارند و از مبادی قانونی طرح شکایت کرده اند. وی تصریح کرد: حق کسی یا جمعی که اعتراض دارد این است که به شکایت او رسیدگی شود و بازشماری 10 درصد آرا، درخواستی منطقی است اما وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و هیات های نظارت و اجرایی این حق الناس را ادا نمی کنند. شاکری اظهار داشت: دیروز بعد از ساعتی گفت و گو در فرمانداری، نهایتا اعلام کردند که از بازشماری 10 درصد صندوق ها استنکاف می کنند، این در حالی است که جمع ارا نفر اول و نفر بیست و دوم تهران بیش از دو میلیون و سیصدهزار رای می باشد رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: نسبت به کل آرا ماخوذه یک میلیون فاصله وجود دارد و این اختلاف رای بالا نتیجه انتخابات را با تاکید بیشتری قابل بازشماری نشان می دهد. مجتبی شاکری با اعلام این موضوع که به سهم خود از کسانی که در احقاق حق نامزدهای شاکی کوتاهی کرده اند نمی گذرم؛ بیان کرد: این حق الناس بر گردن مسوولان برگزاری انتخابات است و آقایان بدانند شب قدرشان باطل است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها