انتقال اطلاعات به شورای پنجم در دستور کار

کد خبر: 683567

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی روسیه گفت: انتقال موارد و اطلاعات شورای چهارم به شورای پنجم در دستور کار اعضای کنونی و کمیسیون هاست و ارتباطات و تلاش های خوبی در حال انجام است.

شهرنوشت: احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور سیصد و پنجاه و دومین جلسه شورا، در خصوص امنیت شهر تهران و ارتباط مقیاس ۱۷ شهید حادثه هفدهم خرداد ماه با ۱۷ هزار قربانی حوادث تروریستی در کشور که از ابتدای انقلاب اسلامی به سرکردگی امپریالیزم جهانی رخ داده است، تصریح کرد: ما این ترورها یادمان نمی رود. امریکایی ها دست رهبر ما را ببینند و خجالت بکشند.
وی با اشاره به اینکه ایران شهدای بسیاری در حوادث تروریستی داشته خاطر نشان کرد: رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضاییه و نمایندگان مجلس ما قربانی تروریسم بوده اند. روزهایی داشتیم که در شهرها ده ها نفر کشته می شدند. این در حالی است که چند سال قبل نیز دانشمندان هسته ای ما به شهادت رسیدند.
دنیامالی با تاکید بر اینکه نقش ایران در کشورهای همسایه فعلا نقش مستشاری است، خطاب به داعش متذکر شد: ما فعلا نقش مستشاری داریم تا تروریسم را در عراق و سوریه از بین ببریم. از همین رو به داعشی ها توصیه می کنیم به سراغ ما نیایند زیرا ما اگر بخواهیم با داعش بجنگیم در ایران نمی جنگیم.
وی همچنین به خانواده ۱۷ شهید حادثه تروریستی مجلس و حرم مطهر امام (ره) تسلیت گفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها