اعتراف محسن هاشمی بر عدم حمایت دولت از مترو تهران!

کد خبر: 708445

"محسن هاشمی" عضو شورای پنجم در نشستی با سایر اعضاء جدید شورا مشکلات و معضلات موجود در مسیر راه اندازی و پیشرفت مترو تهران را مورد بررسی قرار دادند و مدعی بودند که ایشان مترو رو از دولت پس گرفته اند .

137 آنلاین:"محسن هاشمی" عضو شورای پنجم در نشستی با سایر اعضاء جدید شورا مشکلات و معضلات موجود در مسیر راه اندازی و پیشرفت مترو تهران را مورد بررسی قرار دادند و مدعی بودند که ایشان مترو رو از دولت پس گرفته اند.
در جهت تنویر افکار عمومی و مباحث مطرح شده ازسوی عضو شورای پنجم ؛ نسبت به اقدامات صورت گرفته در کارنامه جهادی 12 سال گذشته شهرداری تهران مطالب زیر اعلام می گردد:
آقای هاشمی اعلام کردند هزینه های مترو در سال های ریاست ایشان و در زمانی که دولت سازندگی بر راس امور بودند و کلیه اقدامات در شهرداری تهران با هماهنگی و همراهی دولت صورت می گرفته از طریق وام های بانکی تامین میشده که این وام ها را دولت بعد ها باز پرداخت کرده است در طول 13 سال مدیریت ایشان با وجود وام های ارزشمند که به واسطه دولت از بانک های معتبر برای پیشرفت مترو تهران واگذار شده ما تنها یک خط مترو به طول 5 کیلومتر داشتیم . محسن هاشمی گفت: باید قبول کرد که دولت کم‌لطفی می‌کند. از نظر من دولت‌ها باید تمام هزینه را بدهند. حالا که همه را نمی‌دهند، باید حداقل نیمی از سهم را بدهند. در‌این‌باره هم ضعف از سوی نمایندگان تهران است که هیچ‌گاه آن‌طور که باید حساس نبوده‌اند و حتی قوانینی را که مصوب خودشان است، دنبال نمی‌کنند لازم به یادآوری است در طول 12 سال گذشته ما در تهران شاهد راه اندازی 200کیلومترمترو ساختیم و 8 خط مترو ما به بهره برداری رسیده است . درست است که تا نقطه ایده آل هنوز فاصله داریم اما این کارنامه در قیاس با دوران ریاست دوستان در مترو ستودنی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها