از مهمترین اولویت‌های شورای پنجم تهران چه باید باشد؟

کد خبر: 711040

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با اعلام اینکه پنجمین دوره شورا با سه شعار شفافیت، پاکدستی و برنامه محوری شکل گرفته است، گفت: انتظار می رود شورای پنجم در راستای این سه شعار حرکت کند به طوری که شاهد اجرا شدن این موارد در دوره حیات شورای پنجم در مدیریت شهری باشیم.

شهرنوشت: غلامرضا انصاری با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت های شورای پنجم توسعه حمل و نقل عمومی در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مدیریت حمل و نقل ریلی شهری، توسعه حمل و نقل ریلی پاک و سبز و توسعه خطوط اتوبوس های برقی باید از اولویت های شورای جدید شهر تهران باشد.
انصاری تاسیس دیوان محاسبات شهری را از دیگر اقدامات استراتژیک شورای پنجم عنوان کرد و گفت: این دیوان از ابزارهای نظارت بر فعل و انفعالات شهری است که می تواند دستاوردهای حائز اهمیتی برای کلانشهر تهران در پی داشته باشد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای چهارم خاطر نشان کرد: تهران کلانشهری است مملو از ظرفیت های متنوع. از همین رو معتقدم مدیریت شهری جدید پایتخت باید ظرفیت بالقوه ای برای اخذ درآمدهای پایدار، منطقی و اصولی که منجر به تامین نیازهای پایتخت می شود را تحقق بخشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها