سلیمی: با هماهنگی نجفی عمل می‌کنم

کد خبر: 716605

سرپرست شهرداری تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا بدون وقفه در حوزه های مختلف فعالیت کنیم و به صورت روزمره، هر ساعت و ثانیه کارهای شهرداری را دنبال کنیم.

شهرنوشت:سرپرست شهرداری تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا بدون وقفه در حوزه های مختلف فعالیت کنیم و به صورت روزمره، هر ساعت و ثانیه کارهای شهرداری را دنبال کنیم.
مصطفی سلیمی بابیان مطلب فوق ابراز داشت: امیدوارم این مدت مسولیت بنده کوتاه باشد و دکتر نجفی هر چه سریع تر این سمت را در اختیار بگیرند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه روند صدور حکم شهردار تهران طولانی شد و نمی شد شهرداری بدون سرپرست باشد، قبل از جلسه شورا با من صحبت شد و بنده نیز برای دریافت حکم سرپرستی در صحن شورا حضور پیداکردم. سرپرست شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره تغییرات احتمالی در شهرداری تهران در زمان تصدی مسئولیتش ابراز داشت: با توجه به اختیاراتی که دارم امکان انتصابات جدید وجود دارد اما سعی می کنم در این زمینه با دکتر نجفی هماهنگ کنم . سلیمی همچنین درباره احتمال انتصاب او به عنوان یکی از معاونت های شهرداری تهران نیز گفت: هر کاری دکتر نجفی و دوستان در شورای شهر صلاح بدانند و در هر مسولیتی که قرار بگیرم، کوتاهی نخواهم کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها