وقتی تهران ۶۳ هزار هکتار آب می‌رود!

کد خبر: 731524

زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر در حالی مساحت تهران را 700 هکتار دانسته که براساس محاسبات دقیق شهری این مساحت 100 برابر عدد این عضو شورای شهر است.

137 آنلاین: زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر در حالی مساحت تهران را 700 هکتار دانسته که براساس محاسبات دقیق شهری این مساحت 100 برابر عدد این عضو شورای شهر است.

وی در این نطق گفته است:"تهران شهری که با جمعیتی که آن را کلان شهر کرده و در رتبه شهرهای بزرگ تعریف کرده است ، شهری که گستره آن حدود 700 هکتار بوده و نزدیک به 25 درصد تولید ناخالص ملی را در کشور درخود جای داده است ."

اما براساس اظهارات مسئولان شهری تهران کل مساحت شهر تهران حدود ۷۰ هزار هکتار است که حدود ۷ درصد آن بافت فرسوده و ۳۰ درصد آن بافت ناپایدار است.

به نظر می رسد اعضای جدید شورای شهر برای ارائه نطق یا طرح های خود می بایست بیشتر دقت کرده و از منابع دقیق و موثق و حتی مشورت با کارشناسان خبره در این حوزه بهره ببرند. چرا که چنین اشتباهات فاحشی از سوی آنها که متصدی امور قانونگذاری پایتخت هستند، پذیرفته نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها