جزئیات دیدار اعضای شورای شهر با رئیس جمهور

کد خبر: 745356

یک عضو شورای شهر تهران جزئیات دیدار اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران با رئیس جمهور را تشریح کرد.

جزئیات دیدار اعضای شورای شهر با رئیس جمهور

خبرگزاری مهر: حسن خلیل آبادی با اشاره به جزئیات دیدار پیش از ظهر امروز مدیران شهری تهران با رئیس جمهور گفت: در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، روسای کمیسیونها، رئیس شورا و شهردار در خصوص مشکلات و چالش های اصلی پایتخت سخن گفتند و رئیس جمهور نیز قول همکاری داد.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار رئیس جمهور راهکارهایی برای حل مشکلات کلان شهرها اعلام کرد و مدیریت شهری را به اتحاد و همدلی بیشتر توصیه شد.

به گفته خلیل آبادی آلودگی هوا، مشکلات زیست محیطی، ترافیک، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده، تحقق درآمدهای پایدار و مدیریت یکپارچه شهری از موضوعاتی بوده که در این دیدار مطرح شده است.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در خصوص درآمدهای پایدار و مدیریت یکپارچه لوایحی در دولت در حال بررسی است که پس از نهایی شدن می تواند مشکلات و چالش های این دو حوزه را برطرف کند.

خلیل آبادی اظهار داشت: در این جلسه قرار بر این شد، وظایفی که دولت در حوزه توسعه مترو و تأمین ناوگان اتوبوسرانی دارد عمل کند و سهم خود در بخش مترو را پرداخت کند البته بخشی از این سهم پرداخت شده است.

شهردار تهران نیز در این جلسه راجع به حکمرانی محلی و ملی صحبت کرد و اعلام کرد: بخشی از وظایف دولت ها باید به حاکمیت محلی واگذار شود.

همچنین رئیس جمهور در خصوص کسب درآمدهای پایدار در شهر تهران پیشنهاد کرد: گردشگری رونق پیدا کند و با ایجاد شهرک های تفریحی، هم فضای پرنشاط برای شهروندان فراهم شود و هم کسب درآمد شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها