سمیع الله حسینی مکارم کیست؟

کد خبر: 800265

در سوابق کاری سمیع الله حسینی مکارم، مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیریت کل مدارس شبه قاره هند و مدیرکلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است.

سمیع الله حسینی مکارم کیست؟
سرویس اجتماعی فردا: در جلسه امروز شورای شهر تهران، استعفای مجدد نجفی با ۱۵ رای موافق و ۵ رای مخالف پذیرفته شد. به این ترتیب سمیع الله حسینی مکارم با ۱۴ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.
اینجا بخوانید: مکارم حکم سرپرستی را از هاشمی گرفت +عکس
در سوابق کاری سمیع الله حسینی مکارم، مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیریت کل مدارس شبه قاره هند و مدیرکلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است. حسینی مکارم در طول دولت‌های نهم و دهم از آموزش و پرورش جدا و به سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و پست بانک رفت و از آغاز دولت روحانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (معاون نجفی، سلطانی فر و احمدی فر) منصوب شد. سرپرست جدید شهرداری تهران، دانش آموخته اقتصاد است و از معلمی، مدیریت مدرسه، رئیس اداره منطقه، معاون مدیرکل، مدیرکل و… را در تجربه و کارنامه خود دارد. گفتنی است که او دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها