هر کسی مخالف طرح ترافیک بود حذف شد!

کد خبر: 821665

الهام فخاری خطاب به پورسیداقایی در خصوص طرح ترافیک گفت: رکسی مخالف طرح ترافیک بوده شما حذفش کردید.

هر کسی مخالف طرح ترافیک بود حذف شد!

خبرگزاری فارس: الهام فخاری خطاب به پورسیداقایی در خصوص طرح ترافیک گفت: رکسی مخالف طرح ترافیک بوده شما حذفش کردید.

پس از ارائه گزارش پورسید آقایی در ضحن علنی شورا در مورد طرح ترافیک و محاسن اجرای این طرح فخاری عضو شورای شهر تهران و از مخالفان طرح جدید خطاب به پورسید آقایی گفت:هرکسی مخالف طرح ترافیک بوده شما حذفش کردید.

وی با بیان اینکه باران می‌آید می‌گوییم ما مشکل آلودگی هوا را حل کرده ایم، گفت: این نوع خود اظهاری‌ها در خصوص موفقیت طرح جدید ترافیک درست نیست.

هاشمی رئیس شورای شهر تهران هم گفت: دعا که کرده ایم که باران بیاید.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خطاب به پورسیدآقایی گفت:‌گزارش سازمان بازرسی شهرداری نشان می‌دهد شهروندان از نحوه اجرای طرح ترافیک ناراضی هستند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان و ایام امتحانات مدرسه که ترافیک کاهش پیدا می‌کند چطور در خصوص اثرات طرح ترافیک می‌گوییم.

به علیخانی، مشکل ما با اصل طرح نیست بلکه در مواردی است که اشکال دارد و ما به آن انتقاد داریم.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی از عملکرد سه هفته‌ای این طرح که گفته می‌شود مشکل ترافیک و آلودگی هوا را حل کرده علمی نیست، گفت: شورای عالی ترافیک نیز زمان شش ماهه را برای ارزیابی این طرح تعیین کرده است، زیرا مشخص است یک طرح سه هفته‌ای آثارش مشخص نمی‌شود.

علیخانی تصریح کرد: انتقاد ما به اشکال‌ها و رفتار‌های حین اجرای طرح است. معاونت حمل و نقل قرار است لایحه‌ای در خصوص پارک حاشیه‌ای به شورا بیاورد و یا در خصوص گره‌های ترافیکی که تمامی این وظایف قانونی خود را رها کرده و به آن بی توجه است.

همچنین محمد جواد حق شناس عضو دیگر شورای شهر تهران خطاب به پورسیداقایی گفت: رسانه‌ها به شدت به طرح ترافیک جدید منتقد هستند و باید در طرح بازنگری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها