تفاهم نامه «نجفی» با «کلانتری» بلاتکلیف ماند! +سند

کد خبر: 822325

مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: ۷ ماه پیش تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و محیط زیست در خصوص واگذاریپارک پردیسان به شهرداری بسته شد؛ ولی تا این لحظه واگذاری صورت نگرفته است.

تفاهم نامه «نجفی» با «کلانتری» بلاتکلیف ماند! +سند

خبرگزاری فارس: حیدرزاده به تفاهم‌نامه مشترکی که بین شهرداری و محیط زیست در خصوص پارک پردیسان در پائیز ۹۶ و در زمان محمدعلی نجفی منعقد شده بود اشاره کرد و گفت: کمیته‌ای متشکل از نمایندگان شهرداری و نمایندگان محیط زیست ایجاد شد و این کمیته هفته‌ای یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.

مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: در مسائل اجرایی هنوز کار به جایی نرسیده است، محیط زیست اعتقاد دارد که براساس طرح جامع اکوپارک پردیسان این تفاهم‌نامه باید انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از جلسات برگزارشده هیچ خروجی در حوزه عملیات و اجرا نداشته‌ایم، گفت: شهرداری هنوز پارک پردیسان را تحویل نگرفته است.

حیدرزاده به آخرین جلسه‌ای که با مسئولان محیط زیست داشتند اشاره کرد و گفت: در آخرین جلسه شافعی معاون توسعه محیط زیست اعلام کرد شهرداری باید کار را آغاز کند ما عملکرد را ببینیم و نمایندگان شهرداری اعلام کردند ما نگاه پیمانکاری به این پروژه نداریم، تفاهم‌نامه‌ای است که باید طرفین آن را جلو ببرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها