برخورد و جریمه رانندگان تاکسی متخلف

کد خبر: 823540

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برخورد و جریمه رانندگان تاکسی متخلف خبر داد و گفت: مسافران شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ و یا از طریق گشت‌های نظارتی پیگیری کنند.

برخورد و جریمه رانندگان تاکسی متخلف

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برخورد و جریمه رانندگان تاکسی متخلف خبر داد و گفت: مسافران شکایت خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ و یا از طریق گشت‌های نظارتی پیگیری کنند.

علیرضا قنادان با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی حق ندارند رقمی بیش از مصوبه شورای شهر تهران در خصوص کرایه‌ها دریافت کنند، اظهار کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با رانندگان متخلفی که اقدام به دریافت کرایه اضافی کنند برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص تعیین نرخ کرایه های تاکسی در سال 97 از صبح امروز، گشت‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی در سطح شهر و به ویژه پایانه‌ها تشدید شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: گشت‌های نظارتی سازمان در پایانه‌ها مستقر شده اند و مسافرانی که نسبت به دریافت کرایه اضافی توسط رانندگان گلایه و شکایت دارند می‌توانند موارد را به گشت‌های نظارتی اطلاع دهند.

قنادان خاطرنشان کرد: مسافران همچنین می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 1888 به اطلاع بازرسان سازمان تاکسیرانی برسند و این در حالی است که مسافران باید شماره کد ماشین را نیز در اختیار بازرسان قرار دهند.

وی افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد داشت و در صورت احزار تخلف آنها را جریمه خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها