وعده دوباره معاون شهردار درباره بهره‌برداری از خط ۷ مترو

کد خبر: 836539

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۵ ایستگاه از خط ۷ مترو تهران آماده است و در صورت اعلام زمان از سوی شهردار تهران افتتاح می‌شود.

وعده دوباره معاون شهردار درباره بهره‌برداری از خط ۷ مترو
خبرگزاری تسنیم: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۵ ایستگاه از خط ۷ مترو تهران آماده است و در صورت اعلام زمان از سوی شهردار تهران افتتاح می‌شود.
محسن پورسید آقایی با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای افتتاح ۵ کیلومتر از خط ۷ مترو تهران اظهار کرد: ایستگاه‌های این بخش آماده است در صورتی که شهردار تهران صلاح بداند آن را افتتاح کند. وی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل ترافیک آمادگی خود را برای افتتاح خط به دفتر شهردار تهران اعلام کرده است و ما منتظر اعلام زمان از سوی شهردار تهران برای افتتاح هستیم. پورسید آقایی با بیان اینکه سایر ایستگاه‌های خط ۷ نیز به مرور و در صورت تامین اعتبار افتتاح خواهد شد گفت: در حال حاضر دو خط ۶ و ۷ در دستور کار شرکت مترو قرار دارند ضمن اینکه برای راه‌اندازی ایستگاه‌ها و همچنین تجهیزات این خطوط نیازمند به اعتبارات ویژه هستیم. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برای راه‌اندازی خط ۶ نیاز به اعتبار حدود هزار میلیارد تومان داریم ضمن اینکه با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها در آینده مشکلات بیشتری را برای تامین تجهیزات مورد نیاز در بحث مترو خواهیم داشت. وی همچنین درخصوص ورود واگن‌های جدید به مترو نیز گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است ضمن اینکه دولت نیز در این زمینه وعده‌هایی داده است که امیدواریم در این بخش به وعده‌های خود عمل کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها