واکنش طراح بنر جنجالی شهرداری

کد خبر: 870675

مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: ایده بنر جنجالی از خودم بوده و‌ای کاش نوشته بودم زنان چهره خاکستری شهر را تغییر می‌دهند.

واکنش طراح بنر جنجالی شهرداری

باشگاه خبرنگاران: فاطمه راکعی مشاور امور بانوان شهردار تهران در واکنش به اعتراضات صورت گرفته نسبت به استفاده از یک بنر خاص در نمایشگاه زنان و تولید ملی که با مدیریت او برگزار شده، گفت: رنگ آخری که در این بنر به کار رفته، سیاه نیست! بلکه خاکستری است و به این معناست که رنگ خاکستری و گرد و غبار باید از سطح شهر پاک شده و شهر نقاشی شود.

مشاور شهردار در امور بانوان با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های من این است که زنان چهره خاکستری شهر را تغییر دهند، اظهار کرد: هنگامی که این بنر در نمایشگاه استفاده شد، هیچکس آن را تعبیر به حذف چادر نکرد و حالا یک ذهن منفی که می‌خواسته برای شهردار مسئله ایجاد کند، این حرف‌ها را زده و به صورت شبکه‌ای در حال نشر ذهنیت خود است.

وی با تأکید بر اینکه زدودن غبار از چهره خاکستری شهر ابتدایی‌ترین کاری است که باید انجام شود، اظهار کرد: رنگی که بر روی آن علامت ضربدر خورده، سیاه نبوده و خاکستری است.

راکعی در ادامه با بیان اینکه هر وصله‌ای به هر کسی نمی‌چسبد، اظهار کرد: اگرچه دیدگاه سیاسی من با عده‌ای متفاوت است، اما خودم چادری هستم و نمی‌توانم اعتقادات و عشقم به امام حسین (ع) را در یک شب زیر سوال ببرم.

مشاور شهردار در امور بانوان در ادامه اظهار کرد: این بنر را خود من طراحی کرده‌ام و در سطح نمایشگاه هم تنها دو بنر بود که بعد از شکل گیری این شبهه دستور دادیم تا آن را از سطح نمایشگاه جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه ابتدا طراحی این بنر را به طراح سپردیم و او المان‌های شهری نظیر برج میلاد را در آن استفاده کرد، گفت: ما از آن طرح استقبال نکردیم و در نهایت این بنر که همه آن ایده خود من بوده است، طراحی شد.

راکعی با تأکید بر اینکه برنامه من برای شهر این است که تغییر چهره خاکستری شهر در اولویت باشد، اظهار کرد:‌ای کاش در بالای این بنر نوشته بودم زنان چهره خاکستری شهر را تغییر می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها