اطلاعیه شرکت مترو درباره فرونشست زمین در میدان صنعت

کد خبر: 875465

شست بخشی از پیاده رو نزدیک ایستگاه مترو میدان صنعت، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه شرکت مترو درباره فرونشست زمین در میدان صنعت

مشرق: شدکت مترو تهران و حومه پیرو خبر منتشر شده از سوی برخی از رسانه‌ها در ارتباط با نشست بخشی از پیاده رو نزدیک ایستگاه مترو میدان صنعت در بخش شمالی خط هفت مترو تهران مراتب ذیل را به اطلاع می‌رساند:

حفره ایجاد شده در محدوده ایستگاه مذکور، مساحتی در حدود ۲/۵ × ۲/۵ نشست کرده است و همکاران اجرایی مترو تهران و نهاد‌های ذیربط در حال بررسی موضوع می‌باشند که ریشه این نشست چیست و آیا به مترو تهران ارتباط دارد یا خیر؟

این نشست هیچ گونه خسارتی به سازه‌های مرتبط با مترو را به دنبال نداشته است، اما ظواهر امر نشان از آب شستگی خاک در این منطقه دارد.

ممکن است این نشست به دلیل آبیاری فضای سبز این محدوده بوده است، و یا اینکه لوله فاضلابی از این محل عبور کرده باشد که باعث فرو نشست شده باشد و یا هر عامل دیگری که همکاران اجرایی مترو تهران و نهاد‌های ذیربط در حال بررسی موضوع می‌باشند، اما مشخص است دلیل اصلی، ناشی از آب شستگی خاک در این محدوده می‌باشد.

درپایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش خبری مناسب، مترو تهران و نهاد‌های مربوطه ضمن رفع مشکل و پرکردن محل فرونشست، به زودی منشا این اتفاق را برای پیشگیری از اتفاقات مشابه پیدا و برطرف خواهد نمود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها