طرح کاهش شهرداری پشت چراغ قرمز پلیس

کد خبر: 885459

مسئولان شهرداری تهران خبر دادند که از امروز طرح کاهش آلودگی هوا اجرایی شد و ساعتی بعد پلیس خبر داد که احتمالا این طرح به دلیل آماده نبودن زیر ساخت‌ها فعلا اجرا نمی‌شود.

طرح کاهش شهرداری پشت چراغ قرمز پلیس

خبرگزاری فارس: شهرداری تهران از ماه‌ها قبل تصمیم گرفت از ابتدای آبان فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا را اجرایی کند و برای اجرای این طرح با پلیس و ارگان‌های ذیربط جلسات متعددی برگزار کرد.

محسن پورسیدآقایی امروز به خبرنگار فارس، گفت: فاز دوم طرح کاهش آغاز شده و خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی باشند روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ترافیک و آلودگی هوا دو معضل اصلی کلانشهر تهران هستند، گفت: باید به صورت جدی برای این مشکلات چاره‌اندیشی کرد و بیشترین آلایندگی متعلق به خودرو‌های دیزلی است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: داشتن معاینه فنی از امروز برای همه خودرو‌ها الزامی است، اما خودرو‌هایی که کمتر از ۴ سال از تولید آن‌ها می‌گذرد بهتر است با وجود اینکه برای آن‌ها الزامی نیست معاینه فنی بگیرند.

به گفته پورسیدآقایی ممکن است خودرو‌هایی معاینه فنی داشته باشند، اما بعد از مدتی دودزا شوند که معاینه فنی آن‌ها قطعاً ابطال می‌شود.

ساعتی بعد از اظهارنظر پورسیدآقایی سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه اجلاس اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها