۶ گزینه احتمالی شهرداری مشهد +اسامی

کد خبر: 887332

شهرداری مشهد ظرف چند روز آینده و احتمالا تا پایان آبان‌ماه امسال باید بستر تغییر و تحولات جدیدی در راس بدنه مدیریتی خود باشد.

۶ گزینه احتمالی شهرداری مشهد +اسامی

خبرگزاری تسنیم: قاسم تقی‌زاده خامسی پس از حدود بیش از یک سال فعالیت در شهر مشهد اینک با قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان روبه‌رو شده و باید با شهر بهشت و سکانداری آن خداحافظی کند.

اینک، اما با قطعی‌شدن عدم ادامه فعالیت تقی‌زاده خامسی گزینه‌های متعددی برای جانشینی وی مطرح شده است، هرچند به اذعان برخی از اعضای شورای شهر هنوز رایزنی جدی آغاز نشده و اعضای شورا به‌صورت جدی روی گزینه آلترناتیو بحث نکرده‌اند، اما زمزمه‌ها حاکی از این است که شانس برخی برای تصدی این سمت بیشتر از دیگران است که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

۱- شهریار آل‌شیخ

آل‌شیخ در حال حاضر معاون شهردار مشهدمقدس است و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که وی گزینه‌ای جدی برای تصدی این سمت است. وی در طول یک سال گذشته تجارب فراوانی در شهرداری مشهد کسب کرده و می‌تواند گزینه‌ای بدون هزینه باشد، زیرا آزمون و خطای آن‌چنان زیادی ندارد و با روال کار در شهرداری مشهد آشنا است.

۲- سیدمصطفی نعمتی

برخی بر این باور هستند که نعمتی در حال حاضر گزینه‌ای بسیار جدی برای شهرداری مشهد است؛ وی سابقه حضور در شهرداری منطقه ثامن مشهد را نیز دارد و از نزدیک در جریان امور در شهرداری مشهد است.

۳- محمدرضا کلائی

گزینه دیگری که این روز‌ها مطرح بوده دیگر معاون شهرداری مشهد است. وی نیز مانند دو معاون دیگر فعلی شهردار مشهد یک گزینه است و این رویکرد بیانگر این است که شاید در نهایت یکی از همین معاونان فعلی سکاندار آینده شهر بهشت و جایگزین تقی زاده خامسی باشد.

۴- محمدهادی مهدی‌نیا.

اما علاوه بر این گزینه‌ها، از اعضای فعلی شورای شهر مشهد نیز گزینه‌هایی مانند مسعود ریاضی و محمدهادی مهدی‌نیا مطرح هستند که البته در این میان مهدی‌نیا بیشتر سر زبان است و به همین نحو شانس بیشتری البته صرفا در میان اعضای شورا دارد. باید دید آیا شورای شهر حاضر می‌شود یکدستی خود را برهم بزند و عضوی از میان خود را به عنوان شهردار برگزیند.

۵- غلامحسین مظفری

مظفری که پیش از این فرمانداری نیشابور و چندین سمت کشوری دیگر را عهده‌دار بوده است از سوی کسانی مطرح شده که معتقد هستند باید گزینه‌ای در طراز ملی جایگزین تقی‌زاده خامسی شود و به همین دلیل این طیف غلامحسین مظفری را مطرح کرده‌اند. البته مظفری نیز مانند کاظمی همیشه یک گزینه بالقوه برای تمامی مسئولیت‌ها در استان خراسان‌رضوی است که کمتر حضورش محقق می‌شود.

۶- سید جواد حسینی

سیدجواد حسینی نیز گزینه‌ای جدید برای شهرداری مشهد است که سوابقی مانند حضور در آموزش و پرورش خراسان رضوی و فرمانداری مشهد و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی را دارد. وی نیز چهره‌ای ملی در میان سایر گزینه‌ها محسوب می‌شود و ممکن است در نهایت حکم کلیدداری شهر بهشت به نام وی بخورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها