ریزش کوه در مناطقی از چالوس

کد خبر: 896496

مسؤول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس در ارتباط با ریزش کوه در منطقه پنجک و آشیر با اعلام اینکه شاهد بارش ۱۰ سانتی‌متری برف در کندوان هستیم، گفت: پاکسازی محور‌های روستایی چالوس در اولویت بعد از کندوان قرار دارد.

ریزش کوه در مناطقی از چالوس

خبرگزاری فارس: مهدی صفایی در گفت‌وگوی اختصاصی در ارتباط با ریزش کوه در منطقه پنجک و آشیر با اعلام اینکه بارش ۱۰ سانتی‌متری برف در کندوان هستیم، اظهار کرد: پاکسازی محور‌های روستایی چالوس در اولویت بعد از کندوان قرار دارد.

وی افزود: ریزش در این منطقه داشتیم، اما در حال حاضر ما درگیر محور کندوان هستیم که پس از بهبودی وضعیت هوا نسبت به پاکسازی این مسیر اقدام می‌کنیم.

صفایی درباره وضعیت محور کندوان، گفت: بارش برف از شب گذشته تاکنون ادامه دارد و حدود ۱۰ سانتی‌متر برف در دهانه شمالی تونل تا پل زنگوله به زمین نشسته است.

مسؤول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس با اعلام اینکه بارش برف در این مسیر ادامه دارد، افزود: برف‌روبی در مسیر با سه دستگاه نمک‌پاش، یک دستگاه گریدر و لودر در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سؤوال درباره آخرین وضعیت این محور، بیان کرد: در حال حاضر سطح جاده سیاه بوده، بارش پراکنده برف داریم و ترافیک هم روان است.

صفایی در ارتباط با بحث ساماندهی رانش مسیر مناطق روستایی در منطقه چالوس، گفت: آرامش در کندوان ایجاد شود، نسبت به انتقال دستگاه‌ها و پاکسازی مسیر روستایی اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا در حال حاضر در مسیر‌های روستایی مشکل جدی داریم، یادآور شد: اولویت اصلی ما پاکسازی محور کندوان است به این دلیل که روزانه بیش از ۱۶ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود.

مسؤول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس ادامه داد: کلاردشت و راه‌های روستایی در اولویت بعدی ما قرار دارد، اگر برف شدید در منطقه داشته باشیم بنده تا کندوان را پاکسازی نکنم به سمت کلاردشت نمی‌توانم، بروم.

وی در پاسخ به سؤوال که اگر در مسیر روستایی مشکلی داشته باشند چه اقدامی باید انجام شود، افزود: در حال حاضر باید تحمل کنند، تعداد ساکنان این منطقه محدود است، از طرفی یک لاین این مسیر‌ها باز بوده و رفت و آمد در جریان است.

صفایی خاطر نشان کرد: مردم با احتیاط عبور کنند چهارشنبه نسبت به پاکسازی مسیر‌های روستایی در منطقه چالوس اقدام می‌کنیم.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد که متولیان راهداری در مناطق غرب استان مازندران به شدت با کمبود امکانات مواجه هستند که پاکسازی مناطق روستایی را در روز‌های پایانی هفته موکول کردند، با توجه به اینکه در ابتدای هفته قرار داریم تحمل مسدود بودن راه روستایی به مدت پنج روز دور از انتظار است و متولیان استانی حمل و نقل و نگهداری راه‌ها به جای توصیه‌های بردارانه به فکر تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه راه روستایی باشند که با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی استاندار سابق مازندران بوده و از مناطق غرب استان بازدید‌های زیادی داشته انتظار است که با توجه ویژه این مشکلات هر چه زودتر مرتفع شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها