ماجرای بازدید پیامکی از سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب

کد خبر: 903348

رئیس شورای شهر تهران گفت: در پیامکی که از یکی از شهروندان به دستم رسید از من خواسته شد از سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب بازدید کنم که این کار را دیروز سرزده انجام دادم.

ماجرای بازدید پیامکی از سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تهران گفت: در پیامکی که از یکی از شهروندان به دستم رسید از من خواسته شد از سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب بازدید کنم که این کار را دیروز سرزده انجام دادم.

محسن هاشمی در صد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره بازدید صبحگاهی که روز گذشته از وضعیت ترمینال جنوب داشت، گفت: پیامک بدون نامی از وضعیت نامناسب سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب دریافت کردم که از من خواسته بود ساعت ۶ صبح به صورت سرزده از وضعیت ترمینال جنوب بازدید کنم.

وی گفت: روز گذشته ساعت ۶ و نیم صبح برای بازدید از ترمینال جنوب حضور پیدا کردم و این ساعت بعضا شلوغ است، زیرا مسافران در حال تردد هستند و افراد بی‌خانمان نیز در مسجد ترمینال جنوب و اطراف آن اطراق می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: ظرفیت کلی ترمینال جنوب خوب بوده البته دستشویی‌ها به شدت شلوغ بود و همین موضوع موجب می‌شد که نظافت آن طور که باید، رعایت نشود.

هاشمی گفت: وضعیت نظافت سرویس‌های بهداشتی بیرون از ترمینال جنوب بهتر از داخل بود. به دلیل شلوغ بودن وضوخانه‌ها وضعیت نظافت چندان مناسب نبود، البته، چون تردد زیاد است به سختی می‌توانیم این مکان را نظافت کنیم و نهایتا از مسئولان ترمینال درخواست کردم مسائل مربوط به بهداشت فردی را بیشتر رعایت کنند.

وی درباره وضعیت غرفه‌های ترمینال جنوب توضیح داد: قیمت اجناس در ترمینال جنوب از بیرون بیشتر است و هنگامی که علت این موضوع را جویا شدم گفتند ترمینال‌ها قیمت مصوب خود را دارند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این که ترمینال شرق پروژه عمرانی بوده که شهردار قبلی آن را دنبال می‌کرد، اما اجل در شهرداری آن موقع مهلت نداد و به همین دلیل شهردار منطقه باید این موضوع را دنبال کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها