استاندار تهران: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است

کد خبر: 904912

استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار داشت: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از ۳۱ نوع حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می‌شود، ۲۵ نوع حادثه و شرایط اضطرار در تهران وجود دارد.

استاندار تهران: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است

خبرگزاری فارس: رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگان‌های مرتبط شهری مانند فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار داشت: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از ۳۱ حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می‌شود، ۲۵ حادثه و شرایط اضطرار در تهران وجود دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: در این رزمایش در پی این هستیم که بتوانیم با هماهنگی و بسیج همه امکانات در آستانه فصل سرما شرایط را فراهم می‌کنیم تا حداقل سختی برای مردم به وجود بیاید.

وی گفت: اگر امروز شهرداری با تمامی امکانات و تکنولوژی‌های روز دنیا اعلام آمادگی کرده که بتوانیم ۶ هزار لیتر آب در دقیقه از حفره‌ها خارج کنیم، اگر پلیس اعلام آمادگی کرده بود که با تمام توان و ظرفیت از ابتدای بارندگی، برف یا شرایط لغزندگی، شاهد کاهش حوادث و تلفات انسانی در شهر بزرگ تهران باشیم، اگر هلال‌احمر و اورژانس با همه امکانات پای کار آمده، نشان‌دهنده این است که این وفاق و همدلی در این شرایط برای کشور مهیا شده است.

وی متذکر شد: انشاالله بتوانیم شرایطی را در تهران فراهم کنیم که الگویی برای کلان شهر‌های دیگر باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها