شدت بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر ادامه دارد

کد خبر: 909418

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با استناد به اطلاعات واصله از مرکز سنجش آلودگی هوا، گفت: خبرها حاکی از آن است که آلاینده‌ها به طرز ناگهانی افزایش یافته است.

شدت بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر ادامه دارد

خبرگزاری ایسنا: ناهید خداکرمی با بیان اینکه دقایقی پس از همه‌گیر شدن بوی نامطبوع در سطح شهر در پی بررسی‌های انجام شده و بنا به اطلاعات واصله از مرکز سنجش آلودگی هوا ،خبرها حاکی از آن است که آلاینده‌ها به طرز ناگهانی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه وسعت و شدت بو در سطح شهر تهران بسیار زیاد است و تلاش‌ها برای یافتن منشأ آن ادامه دارد، گفت: البته بنا به گزارش‌های مردمی از شدت بو کاسته شده است اما همچنان در مناطق مرکزی تهران این بو با شدت ادامه دارد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه در صورت تداوم انتشار بوی نامطبوع، ستاد بحران تهران تشکیل جلسه خواهد داد، گفت: شایعات زیادی در مورد علت انتشار این بو منتشر شده اما از آنجایی که در شمال تهران این بوی نامطبوع کمتر است، به نظر می‌رسد که وارونگی هوا با این بو ارتباط داشته باشد.

خداکرمی با بیان اینکه این بو بیشتر شبیه بوی زباله است، افزود: به نظر نمی‌رسد که منشأ بو فاضلاب یا نشت پتروشیمی باشد و دستگاه‌های ذی‌ربط همه در حال پیگیری منشأ بو هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها