استاندار تهران: همه موظفیم برای اعتلای ایران تلاش کنیم

کد خبر: 909804

استاندار تهران در دیدار با اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران با تاکید بر اینکه باید در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام‌های اساسی برداشته شود گفت: همه ما از جمله مسلمان و مسیحی وظیفه داریم برای اعتلای ایران تلاش کنیم.

استاندار تهران: همه موظفیم برای اعتلای ایران تلاش کنیم

خبرگزاری ایسنا: انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با سبو سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران که امروز (پنجشنبه) و با همراهی فرماندار شهرستان تهران انجام شد گفت: باید با بهره مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و استفاده از سرمایه اجتماعی و اقدامات شایسته اعتماد و انسجام اجتماعی را در آحاد مردم افزایش دهیم.

وی افزود: امیدوارم در سایه رهبری مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید و تلاش بیش از پیش برای مردم، شرایط بهتری فراهم کنیم و شاهد ایرانی آباد و بهره مند از همه شاخص‌های توسعه یافتگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه هموطنان مسیحی بسیار شفاف و هوشمند هستند و خدمات بی شائبه‌ای به ایران داشته‌اند ادامه داد: سالیان درازی است که پیروان ادیان توحیدی از جمله اقلیت ارامنه مسیحی با ایرانیان مسلمان در کنار هم باصلح و صفا زندگی می کنند و همه ما از جمله مسلمان و مسیحی وظیفه داریم تا برای اعتلای ایران تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: برای آقای سرکیسیان، اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و از جانب وزیر کشور حامل پیام تبریک برای شما و ارامنه مسیحی هستم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها