ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد

کد خبر: 978493

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک از آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از امروز (سوم اسفند ماه) در سامانه «تهران من» خبر داد.

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران آغاز شد

خبرگزاری مهر: علی عالی با بیان اینکه از ساعت ۱۰:۳۰ امروز سوم اسفند ماه سایت تهران من به منظور ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک سال ٩٩ باز شده است گفت: امسال نیز ضوابط سال گذشته در مورد خبرنگاران برقرار است.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اینکه بارگذاری مدارک خبرنگاران در سامانه تهران من الزامی است، تصریح کرد: عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است، بارگذاری کنند.

بنابراعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عالی با تاکید بر اینکه امسال خبرنگاران متقاضی دریافت کارت بلیط مترو نیز همزمان باید در این سامانه ثبت نام کنند، یادآور شد: همکاران خبرنگار تنها تا پایان اسفند ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه تهران من اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها