آماده باش ۲۴ ساعته نیرو‌های امدادی در استان تهران

کد خبر: 992810

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر این که حداقل ظرف ۲۴ ساعت آینده نیرو‌های امدادی و خدماتی در سطح استان تهران در آماده باش کامل خواهند بود، گفت: در تأسیسات زیر بنایی استان تهران خسارتی نداشتیم.

آماده باش ۲۴ ساعته نیرو‌های امدادی در استان تهران

خبرگزاری اینسا: محمد تقی زاده در تشریح آخرین وضعیت استان تهران در پی وقوع زلزله شب گذشته گفت: با توجه به میزان زلزله‌ای که به وقوع پیوست و خفیف بودن آن خوشبختانه در حوزه مالی و جانی خسارتی نداشتیم؛ البته تعدادی مصدوم بر اثر ترس از زلزله داشتیم که به صورت سرپایی مداوا شدند. البته یک مورد شکستگی پا نیز وجود داشت.

وی افزود: در حوزه مالی خسارتی به زیر ساخت‌های استان به ویژه دو شهرستان نزدیک به کانون زلزله یعنی دماوند و پردیس نداشتیم. سد ماملو و لار در تاسیسات با مشکل خاصی مواجه نشدند. در راه‌های استان نیز مشکل خاصی نداشتیم به جز یک مورد در اوشان فشم که همان شب گذشته رفع مشکل توسط نیرو‌ها انجام شد.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه حداقل ظرف ۲۴ ساعت آینده کلیه نیرو‌های امدادی و خدماتی در سطح استان تهران در آماده باش کامل خواهند بود، اظهار کرد: ۲۶۰۰ نیروی امدادی در آماده باش کامل هستند و نیرو‌های هلال احمر نیز در قالب ۶ اکیپ پس از وقوع زلزله بامداد امروز به محل کانون اصلی زلزله اعزام شدند.

وی تاکیدکرد: حداقل در ۲۴ ساعت آینده نیرو‌های امدادی و خدماتی شامل هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به ویژه در مناطق کانون زلزله در آماده باش کامل خواهند بود. قطعا با توجه به روند کاهشی میزان پس لرزه‌ها به احتمال زیاد خطر رفع شده؛ اما باید بدانیم زلزله قابل پیش بینی نیست و شهروندان باید هوشیار باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها