کندوان یک طرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز

کد خبر: 995551

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران با اشاره به یک طرفه شدن محور کندوان از بعدازظهر امروز گفت: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز سنگین است.

کندوان یک طرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران با اشاره به یک طرفه شدن محور کندوان از بعدازظهر امروز گفت: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز سنگین است.

سید محسن هاشمی با بیان اینکه محور کندوان از بعدازظهر امروز یکطرفه شده است، افزود: در حاضر وضعیت ترافیک در محور هراز در برخی محدوده‌ها سنگین است.

وی همچنین با اشاره ترافیک پرحجم در محور سوادکوه در برخی محدودها، وضعیت ترافیک دیگر محورهای استان را عادی و روان بیان کرد و گفت: از نظر وضعیت جوی نیز، آسمان استان صاف و بدون ملاحظات جوی است.

ترافیک سنگین در محور‌های هراز و فیروزکوه سرهنگ محبی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران توضیحاتی داد.

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور‌های فیروزکوه و هراز به سمت مازندران هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در این ساعت در حال رانندگی هستند توصیه می‌شود با توجه به حجم سنگین ترافیک فاصله طولی مناسبی نسبت به وسیله نقلیه جلویی در نظر بگیرند.

او با بیان اینکه رانندگان باید توجه کامل به جلو داشته باشند، افزود: در چنین شرایطی باید از شانه سمت راست جاده حرکت نکنند و رعایت حقوق شهروندی را مدنظرشان قرار دهند.

سرهنگ محبی با اشاره به مدیریت سفر توسط رانندگان گفت: برنامه ریزی برای شروع سفر، توجه کردن به توصیه همکاران در طول مسیر از جمله نکاتی است که رانندگان باید رعایت کنند تا شاهد حادثه رانندگی برای مسافران نباشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها