بهترین شرکت باربری در تهران

کد خبر: 997557

تغییر و جابجایی محل سکونت یکی از شیرین ترین اتفاقات برای افراد می باشد اما چنانچه این جابجایی با حادثه ای در هنگام اسباب کشی صورت گیرد می تواند به تلخ ترین حادثه برای هر فردی بدل شود.

بهترین شرکت باربری در تهران

به همین علت نیاز به افرادی مجرب برای حمل اسباب و اثاثیه و همچنین جابجایی آن می باشد تا بدون هرگونه دغدغه اقدام به این کار کرد.شرکت های باربری آماده ارائه خدمات اسباب کشی و حمل اسباب و اثاثیه می باشند.

باربری تهران

امروزه شرکت های باربری بسیار زیادی در تهران و شهرستان ها آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند که هریک از آن ها خدمات متنوعی را ارائه می دهند.یکی از مهم ترین وظایف شرکت های باربری انجاک تمامی مراحل حمل و نقل بدون هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه می باشد.علاوه بر این امانت داری و نام آشنا بودن شرکت باربری سبب حس امنیت بیشتر به مشتری می شود.

با توجه به گستردگی و جمعیت زیادی که در تهران وجود دارد نیاز شرکت باربری در این شهر بسیار بیشتر از سایر شهر ها می باشد.تقسیم بندی باربری در شهر تهران به صورت باربری شمال ، جنوب ، مرکز، غرب و شرق می باشد.بسیاری از شرکت ها به صورت تخصصی تمرکز خود را به یک منطقه از 5 منطقه متمرکز می کنند اما شرکت های باربری نام آشنا در تمامی مناطق تهران با وجود شعبات مختلف اقدام به انجام خدمات باربری می نمایند.

بهترین شرکت باربری در تهران

از جمله خدماتی که شرکت های باربری به مشتریان خود ارائه می دهند عبارتند از:

حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه:

اصلی ترین وظیفه هر شرکت باربری حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه از یک نقطه به نقطه ای دیگر می باشد.این خدمات شامل حمل بار به وسیله انواع مختلف ماشین های باربری از جمله وانت پیکان ، وانت نیسان ، کامیونت و کامیون و... می باشد.این خدمات شامل حمل بار به سایر شهر ها می باشد.

بسته بندی اثاثیه منزل:

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط شرکت های باربری تهران انجام می گیرد بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه منزل و یا محل کار شما می باشد.این کار با استفاده از کارگران مجرب و بهره گیری از وسایل مختص این کار از جمله استرچ رپ ، کارتن های ها مختلف و ... انجام می گیرد تا در هنگام اسباب کشی کوچکترین آسیب و صدمه ای به وسایل وارد نشود.

بسته بندی اثاثیه منزل می بایست به طور کامل توسط شرکت باربری انجام گیرد تا جلوی هرگونه ضرر و زیان گرفته شود.برخی از شرکت خدمات بسته بندی VIP را با پرداخت مبلغ بیشتر توسط مشتری برای برخی وسایل گران قیمت نیز انجام می دهند.

صدور بارنامه و بیمه نامه باربری:

شرکت های باربری در صورت درخواست مشتری می بایست اقدام به صدور بیمه نامه باربری نمایند تا در صورت هرگونه صدمه احتمالی به اسباب و اثاثیه در حین جابجایی خسارت وارد شده جبران گردد.

اجاره انبار در تهران:

برخی از شرکت های باربری خدمات اجاره انبار در تهران برای انبار کردن موقتی وسایل شما در نظر خواهند گرفت تا در صورت لزوم وسایل شما در مکانی امن انبار شوند.

حمل بار به خارج از کشور:

یکی دیگر از خدمات شرکت های باربری حمل اسباب و اثاثیه به خارج از کشور می باشد.برخی از مشتریان درخواست حمل اسباب و اثاثیه به خارج از کشور دارند که برخی از شرکت های باربری این خدمت را برای مششتریان عرضه می نمایند.

مناطق تحت پوشش اتوبار تهران

یکی از مهم ترین خدمات باربری تهران ، اتوبار شمال تهران می باشد.با توجه به بافت قدیمی مناطق شمالی و همچنین افزایش سکونت در این مناطق ارائه خدمات در این مناطق از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. همچنین به دلیل این که این منطقه عموما افرادی با وضع مالی ایده آل تری سکونت دارند ، جابجایی اسباب و اثاثیه آن ها اهمیت ویژه ای خواهد داشت. مناطقی که اتوبار شمال تهران می بایست آن ها پوشش دهد و زیر مجموعه اتوبار شمال تهران است اتوبار فرشته ، الهیه ، آجودانیه ، تجریش ، فرمانیه ، نیاوران و... می باشد.از دیگر مناطق تهران که وسعت نسبتا زیادی دارد اتوبار غرب تهران می باشد. مناطقی که تحت پوشش این اتوبار می باشد سعادت آباد شهرک غرب ، صادقیه ، شهران ، دهکده المپیک ، چیتگر ، تهرانسر و... می باشد.

باربری مرکز تهران مناطقی از جمله سهروردی ، گیشا ، بهشتی ، بلوار کشاورز ، انقلاب و ... را تحت پوشش خود قرار می دهد.به دلیل این که تعداد زیادی از شرکت ها و ادارات در این مناطق واقع شده اند خدمات باربری و حمل بار و اسباب اثاثیه محل کار اهمیت زیادی دارد و اولویت بیشتری دارند.

باربری شرق تهران دربرگیرنده مناطقی از جمله تهرانپارس ، پیروزی ، سید خندان ، هروی ، هنگام و... می باشد و شعبات زیادی را می بایست در این مناطق جهت پوشش دهی کامل در اختیار داشته باشد.

بهترین شرکت های باربری تهران در تمامی مناطق تهران شعبات فعال دارند و آماده ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران می باشند.هریک از این شعبات می بایست رانندگانی آشنا به خیابان ها و مناطق تهران داشته باشند تا حمل بار با کمترین زمان ممکن صورت گیرد. همچنین انجام حمل بار در شرکت های باربری بر عهده افرادی ورزیده می باشد تا سنگین ترین بارها در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هرگونه آسیب انجام گیرد.

در پایان می توان گفت بهترین شرکت باربری تهران می بایست موئلفه های مختلفی از جمله ارائه خدمات متنوع و در اختیار داشتن شعبات زیاد در سرتاسر تهران را دارا باشد. همچنین خدمات مورد نیاز جهت حمل بار می بایست توسط افراد مجربی که جهت انجام آن ها در اختیار دارد انجام گیرد.

بهترین شرکت باربری در تهران

یکی از بهترین شرکت های باربری که قدمت نسبتا طولانی در زمینه ارائه خدمات باربری تهران را دارا می باشد شرکت باربری تیک بار می باشد.این شرکت با ارائه تمامی خدمات باربری و همچنین ارائه خدمات VIP برای مشتریان ، صدور بیمه باربری و بسته بندی اسباب و اثاثیه به صورت دقیق توسط کارگران مجرب و همچنین حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه به صورت دقیق ، قادر به انجام تمامی خدمات باربری منازل و شرکت ها می باشد.

شماره تماس: 021-22116910 ، 021-88101539

آدرس وبسایت: www.tikbar.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها