لقب عاشقانه نوید محمدزاده به همسرش فرشته حسینی + عکس

کد خبر: 1081919

روز گذشته نوید محمدزاده بازیگر مشهور کشورمان با انتشار عکسی از حلقه ازدواج در انگشت فرشته حسینی ، خبر ازدواج خودشان را عمومی کرد.

لقب عاشقانه نوید محمدزاده به همسرش فرشته حسینی + عکس

به گزارش خودروتک ، نوید محمدزاده حدودا سه ماه پیش بود که خبر نامزدی خود با فرشته حسینی را در اینستاگرامش به طور سربسته اعلام کرد و اکنون این زوج پیوند همسری بسته اند.

نوید محمدزاده چندین بار در پست های خود اینستاگرام برای فرشته حسینی از عنوان عاشقانه «نور من» استفاده کرده تا به این صورت میزان علاقه خود به همسرش را نشان دهد.

در زیر یکی از این عکس ها را با کپشن «نورِ من» توسط نوید محمدزاده منتشر شده مشاهده می کنید:

نوید محمدزاده

 

 

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها