مارک لباس کامالا هریس خبرساز شد +عکس

کد خبر: 1049788

«کامالا هریس» به دلیل پوشیدن لباس برند «دولچه و گابانا» برند معروف و لوکس خانه مد ایتالیا، از سوی کاخ سفید و مردم مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

مارک لباس کامالا هریس خبرساز شد +عکس

باشگاه خبرنگاران: معاون ریاست جمهوری امریکا با انتخاب برند ایتالیایی Dolce and gabbana، نیامده غوغا به پا کرد.

« کامالا هریس » به دلیل پوشیدن لباس برند «دولچه و گابانا» برند معروف و لوکس خانه مد ایتالیا ، از سوی کاخ سفید و مردم مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

داستان از دید منتقدین دو جنبه متفاوت دارد: نخست اینکه بانوان کاخ سفید تاکنون از برند‌های داخلی امریکا استفاده می‌کردند. آن‌ها جهت تبلیغ برند داخلی و کوشش برای حمایت از صنعت پوشاک و متعلقات امریکا، از برند‌های داخلی استفاده می‌کنند تا مردم را تشویق به پوشیدن و استفاده از کالا‌های داخلی کنند.

13426407_838

از سوی دیگر، برند مشهور خانه مد ایتالیا به نام Dolce and gabbana پیشینه‌ای نژادپرستانه داشته است.

چندی پیش این برند در تبلیغ لباس شب خود یک فیلم چهار قسمتی تبلیغاتی ساخت که در آن یک بانوی زیبای چینی با لباس قرمز رنگ تلاش می‌کند تا اسپاگتی و پیتزا را با چوب مخصوص چینی بخورد.

مردم چین و اصولا مردم آسیای دور معتقدند که این فیلم، نگاهی نژادپرستانه داشته است، چون در شروع این فیلم تبلیغاتی این خانوم با دیدن غذا بسیار خوشحال و شاد می‌شود و مانند کسی که تا حالا غذا نخورده و با دیدن غذا، بسیار به شعف آمده، رل خود را بازی می‌کند.

منتقدان می‌گویند سازندگان این فیلم می‌خواستند مردم آسیایی را انسان‌های گرسنه و بدوی نشان دهند. از سوی دیگر در پس زمینه این فیلم تبلیغاتی، مردی با این بانو صحبت می‌کند. وقتی خانم تلاش می‌کند تا غذای خود را با قاشق چوبی به دهان نزدیک کند و نمی‌تواند، همان موقع صدای پیش زمینه بی اخلاقی کرده و کلمات دو پهلویی را به زبان می‌آورد و در واقع صحبت‌های این صدای پیش زمینه به نوعی آزار جنسی محسوب شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها