نظارت میدانی قالیباف از پایتخت گل و گیاه ایران+فیلم

کد خبر: 1050412

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی خود، مشکلات صنعتی و کشاورزی‌ شهرستان پاکدشت را بررسی کرد.

نظارت میدانی قالیباف از پایتخت گل و گیاه ایران+فیلم

خبرگزاری تسنیم : محمد‌باقر قالیباف صبح امروز در ادامه نظارت‌های میدانی خود با حضور در پایتخت گل و گیاه از نزدیک‌، مشکلات کمربندی، واحد صنعتی حدید مبتکران و واحد گلخانه خادم در گلزار پایین یکی از 5 روستای هدف گردشگری شهرستان پاکدشت را بررسی می‌کند

بازدید رئیس مجلس از گلخانه خادم در روستای گلزار

قالیباف در پاکدشت

‌رئیس مجلس در نخستین برنامه که ‌محسنی  بند‌پی استاندار تهران‌، جمارانی فرماندار پاکدشت، بشیری نماینده مردم شهرستان در مجلس نیز حضور داشتند، از گلخانه خادم در روستای گلزار بازدید کرد.

زهرا دلفانی مدیرعامل تعاونی گل و گیاه شهرستان پاکدشت، با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان گل و گیاه، اظهارداشت: برای افزایش تولید با تولید کننده برای تسریع در رفع مشکلات همراه بود.

وی افزود: حضور رئیس مجلس می‌تواند نقطه عطفی در رسیدگی به ضرر و زیان تولیدکنندگان از آغاز کرونا و گرانی چندین برابری نهاده‌ها، کود و سم باشد.

مدیر‌عامل تعاونی گل و گیاه پاکدشت‌ تصریح کرد:  بیش از 1400 هکتار زمین در شهرستان زیر کشت گل و گیاه های زینتی، گل‌های گلدانی و شاخه بریده قرار دارند و تلاش کشاورزان امروز به جایی رسیده که پاکدشت را تبدیل به پایتخت گل و گیاه ایران کرده است.

‌بیش از 960 واحد گلخانه ی در شهرستان پاکدشت به بهره‌برداری رسیده و اکنون در حال تولید و عرضه مستقیم محصولات خود به بازارهای سراسر کشور وبعضا صادر به کشورهای همجوار می‌باشند

حضور قالیباف در کارخانۀ تولید ماشین سنگین و قطعه‌سازی در پاکدشت

قالیباف در پاکدشت

رئیس مجلس در ادامه بازدید میدانی ‌با حضور در کارخانۀ تولید ماشین سنگین و قطعه‌سازی در پاکدشت در گفتگو با کارگران این کارخانه، مشکلات صنفی و معیشتی کارگران و وضعیت تخصیص یارانه‌های معیشتی را پیگیری کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس مجلس برای ادامه بازدید میدانی به شهرهای قرچک، پیشوا و ورامین نیز سفر خواهد کرد ‌و در پایان جلسه ‌جمع‌بندی برنامه‌های این سفر و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در ورامین برگزار خواهد ‌شد‌.

شهرستان پاکدشت با وجود 3000 واحد صنعتی و 4 لکه صنعتی دومین قطب صنعتی استان تهران پس از تهران بزرگ نام گرفت.

گلخانه‌های مختلف و تولید و عرضه یک میلیارد و 100میلیون تومان گلهای شاخه بریده و گلدانی بصورت سالانه فقط از شهرستان پاکدشت به بازارهای داخلی عرضه می‌شود.

 

 

 

حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها