حمله خرس به اسکی باز در پیست اسکی آلاسکا +فیلم

کد خبر: 1050947

گارد ساحلی در آمریکا اسکی بازی را که مورد حمله یک خرس قرار گرفته بود نجات داد.

حمله خرس به اسکی باز در پیست اسکی آلاسکا +فیلم

 باشگاه خبرنگاران: اسکی بازی که در پیست اسکی آلاسکا مورد حمله خرس قهوه ای قرار گرفته بود نجات یافت. این اسکی باز که هویتش مشخص نشده در حالی که از ناحیه سر و دست به شدت زخمی شده بود توسط ماموران گارد ساحلی آلاسکا نجات پیدا کرد.

گارد ساحلی با کمک یک هلی کوپتر MH-۶۰ جِی هاوک که از پایگاه هوایی سیتکا برخاسته بود این اسکی باز زخمی را به مرکز پزشکی در شهر «جونیو» منتقل کردند. تیم نجات پس از پایین رفتن از صخره با یک برانکارد اسکی باز زخمی را به داخل هلی کوپتر انتقال دادند.  وضعیت این اسکی باز پایدار گزارش شده است.

بر اساس بیانیه صادر شده توسط گارد ساحلی آمریکا این مرد که توسط خرس و از ناحیه سر و دست زخمی شده بود نجات پیدا کرد و به یک مرکز پزشکی منتقل شد. این اسکی باز جزو گروهی از اسکی بازان بود که در پیست اسکی در نزدیکی هاینِس آلاسکا مشغول اسکی بودند. بنا به این گزارش این گروه از اسکی بازان، ناخواسته با لانه یک خرس قهوه‌ای و توله‌هایش روبه‌رو شدند. ناگهان این خرس از لانه بیرون آمد و به یکی از اسکی بازان حمله ور شد.

«کارل کوخ»، یک زیست شناس حیات وحشی ایالتی به CNN گفت که این اسکی باز پس از حمله خرس متوجه شد که باید نقش یک مرده را بازی کند که احتمالا ایده بسیار خوبی در چنین شرایطی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها