نجات دختر بچه ربوده شده توسط دو رفتگر محلی! +عکس

کد خبر: 1051173

دو رفتگر دختر ۱۰ ساله‌ای را که از خانه شان توسط یک کودک ربا ربوده شده بود نجات دادند.

نجات دختر بچه ربوده شده توسط دو رفتگر محلی! +عکس

 باشگاه خبرنگاران:  دختر ۱۰ ساله‌ای اهل لوئیزیانا آمریکا که توسط یک کودک ربا ربوده شده بود با هوشیاری دو رفتگر محلی نجات یافت. «دیون مِریک» و همکارش «برندون آنتونی» در حال انجام کار روزانه خود بودند که خودروی مظنون به کودک ربایی را در محل دپوی زباله مشاهده کردند. آن‌ها پس از مشکوک شدن به خودرو، پلیس را در جریان قرار داده و اقدام به پخش لایو فیسبوک کردند.

  این دو رفتگر در محل دپوی آشغال یک نیسان آلتیما نقره‌ای رنگ را مشاهده کردند که از یکشنبه شب به عنوان خودرویی که احتمال ربوده شدن این کودک توسط آن وجود داشت، اعلام شده بود. «جالیسا لاسالی» از ساعت ۱ تا ۲ بعدازظهر روز یک شنبه از مقابل خانه شان مفقود شده بود.

در ویدئوی منتشر شده صدای مریک شنیده می‌شود که می‌گوید: «من گفتم آن ماشین در این مزرعه چکار می‌کند؟ من کامیون را جلوی آن پارک کردم تا مطمئن شوم نمی‌تواند فرار کند.» در این ویدئو همچنین مایکل سریل ۳۳ ساله در حال بازداشت توسط پلیس دیده می‌شود. صدای او شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «چرا با من این کار را می‌کنید؟» گفته می‌شود سریل یکی از آشنایان خانواده این دختر مفقود شده است. او قعلا در زندان ایبِریا پاریش نگهداری می‌شود.

گفتنی است؛ این مرد جوان که اکنون با اتهام ربودن و آزار و اذیت این دختر روبه رو است قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها