مطیع کردن کودکان با استخدام «عموی شیطانی»! +عکس

کد خبر: 1051388

برخی از والدین در چین برای کنترل کردن فرزندان خود از خدمتی به نام عموی شیطانی استفاده می‌کنند تا آن‌ها را بترسانند و مطیع خود بکنند.

مطیع کردن کودکان با استخدام «عموی شیطانی»! +عکس

باشگاه خبرنگاران: والدین چینی می‌توانند از خدمت عموی شیطانی استفاده کنند تا کودکان خود را بترسانند و آن‌ها را وادار به اطاعت از خود بکنند. والدین با پرداخت هزینه این خدمت را از آن خود می‌کنند. لو چنگ جون، از شهر لیشوی، استان ژجیانگ چین ، در نقش عمو شیطانی ظاهر می‌شود و با ترساندن کودکان کسب درآمد می‌کند. او با کودکانی که از خوردن وعده‌های غذایی خودداری می‌کنند و زود به رختخواب نمی‌روند، صحبت می‌کند و آن‌ها را تهدید می‌کند که اگر این کارها را انجام ندهد آن‌ها را می‌ترساند. او مبلغی را از والدین کودکان می‌گیرد و فیلم‌های خاصی را برای هر یک از بچه‌ها ضبط می‌کند که در آن هر یک از آن‌ها را به نام خودشان صدا می‌زند و آن‌ها را تهدید می‌کند که اگر به حرف والدینشان گوش ندهند، به سراغ آن‌ها می‌رود.

yk50F4airLdw

در یکی از فیلم‌ها عموی شیطانی دیده می‌شود که می‌گوید: شما باید زباله‌ها را در سطل آشغال بیندازید، آیا این را نمی‌دانید؟ اگر از والدین خود اطاعت نکنید، شما را اذیت می‌کنم. او کودکی دیگر را تهدید کرد و چنین گفت: اگر تکالیف خود را انجام ندهی، غذا نخوری یا به رختخواب نروی، من تو را می‌دزدم. یکی از استفاده‌کنندگان از خدمات عموی شیطانی در صفحه خود گفت: پسر سه ساله من در نگاه اول ترسید و بلافاصله مطیع شد.  مخاطبان این خدمت به دو گروه تقسیم شدند. گروهی از روش‌های موثر او تعریف و تمجید می‌کردند، در حالی که دیگران نسبت به آسیب‌های روانی که ممکن است به کودکان وارد شود هشدار دادند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها