استعداد عجیب و خارق العاده پسر خمیری + فیلم

کد خبر: 1054659

نوجوانی قزاقزستانی با استعداد جسمی خارق العاده‌ای که دارد، می‌خواهد با نمایش حرکاتی عجیب، انعطاف پذیری بالای بدن خود را در گینس ثبت کند.

استعداد عجیب و خارق العاده پسر خمیری + فیلم

باشگاه خبرنگاران:  نوجوانی قزاقستانی به نام «آزمت» در ۱۳ سالگی دارای استعداد جسمی خارق العاده‌ای است که او را قادر می‌سازد حرکات دشواری را انجام دهد، تا بدن او را شبیه یک تکه خمیر نشان دهد، که گویی هیچ استخوانی در بدن این پسر وجود ندارد.

این نوجوان منحصر به فرد با انعطاف پذیری در بدنش از سایر همسالان خود متمایز مشده است، استعدادی که خانواده او از ۳ سالگی متوجه آن شدند.

ویدئویی از این نوجوان قزاقستانی منتشر شده که با انعطاف پذیری زیادی حرکات دشوار ژیمناستیک را انجام می‌داد و فیلم‌های او در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت و تماس‌هایی برای پذیرش این کودک و پرورش استعداد او به طوری که یکی از بهترین ورزشکاران ژیمناستیک در جهان شود نیز دریافت کرده است.

مادر او می‌گوید که او و دوستانش از دیدن استعداد پسرش در ۳ سالگی غافلگیر شدند و به پرورش این استعداد تا زمانی که حرکات خاص خود را به دست آورد ادامه می‌دهند تا او وارد کتاب رکورد‌های گینس شود و می‌خواهد یک ژیمناست درجه یک شود.

او با انتشار فیلم‌هایی از حرکات ژیمناستیک آکروباتیک در شبکه‌های اجتماعی توانسته است میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جذب کند.

یک جوان نروژی به نام «سونداری» نیز حرکات یوگا را با پرش روی چوب یا پارکور ترکیب کرده است و حرکات بسیار دشواری را ارائه می‌دهد که برای انجام آن‌ها نیاز به ماه‌ها آموزش و انعطاف پذیری و قدرت زیادی دارد.

او با حرکات دشواری که خود ایجاد کرده، موفق شده است به شهرت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کند.

uqCOZIenFGUE

k1Q4zyFiVxlb

ix2jKL0OiX8p

piIKswOmZnqM

 

 

 

حجم ویدیو: 3.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها