مار عجیب با ایموجی های خندان روی بدنش! +فیلم

کد خبر: 1056097

ماری که روی بدنش، اشکالی مانند ایموجی خندان وجود دارد بیش از چند هزار دلار فروخته شد.

مار عجیب با ایموجی های خندان روی بدنش! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: مار عجیبی که دارای سه شکلک ایموجی خندان روی بدنش بود به قیمت ۶ هزار دلار فروخته شد. بنا به گزارش CNN «جاستین کوبیلکا» که مدت دو دهه است به کار تولید و پرورش مار مشغول است می‌گوید هیچ نقشی در ظاهرشدن این ایموجی‌های خندان روی بدن این مار پیتون توپی نداشته و کاملا تصادفی بوده است.

آقای کوبیلکا که در آمریکا سکونت دارد در تلاش بود تا به یک مار با ترکیب رنگی خاص از زرد و سفید طلایی دست یابد که حاصل آن یک مار پیتون با اشکالی شبیه سه ایموجی خندان شد.

این پرورش دهنده مار می‌گوید این مار پس از هشت سال پرورش مار با رنگ ترکیبی متولد شد. بنا به گفته کوبیلکا از هر ۲۰ مار پیتون توپی که او پرورش داده تنها یک مار با یک شکلک ایموجی خندان به دنیا آمده است، اما این واقعا فوق العاده است که این مار پیتون توپی با سه ایموجی خندان متولد شده است. او در این باره گفت: «از هر ۲۰ مار پیتون توپی تنها یک مار با فقط یک ایموجی خندان به دنیا می‌آید، اما من تا بحال ماری که دارای سه ایموجی خندان باشد ندیده بودم.»

این اشکال شبیه به ایموجی‌های خندان بر اثر ژن مغلوب در ژنتیک از طریق تولید و پرورش انتخابی ایجاد می‌شود. در حالی که جهش‌ها می‌تواند به صورت طبیعی اتفاق بیفتد، اما بسیار بعید است که چنین ماری در طبیعت یافت شود.

گفتنی است؛ مار پیتون توپی نوعی مار پیتون بومی آفریقای غربی و مرکزی است که به دلیل طبع آرام خود از محبوب‌ترین مار‌های خانگی به شمار می‌روند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها