قتل کودک برای ورود اجباری او به بهشت! +عکس

کد خبر: 1056277

مرد ترکیه‌ای به خاطر یک باور خرافی و برای اینکه پسرش بدون ارتکاب گناه مستقیم به بهشت برود دست به قتل این کودک زد.

قتل کودک برای ورود اجباری او به بهشت! +عکس

 باشگاه خبرنگاران: در اتفاقی هولناک یک مرد اهل ترکیه در اعتقاد به باوری خرافی پسر ۱۰ ساله خود را به قتل رساند. «اسماعیل کلینسِر» برای آنکه پسرش «حسین» بدون ارتکاب گناه مستقیما به بهشت برود اقدام به کشتن این بچه بی‌گناه کرد.

این اتفاق وحشتناک در تاریخ ۸ مارس در یکی از مناطق استان «کونیا» ترکیه رخ داد. پلیس ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که پدر کودک به قتل پسرش اعتراف کرده است. بنا به گزارش پلیس این مرد سنگدل قبل از کشتن پسرش به او گفته بود که قصد دارد تا او را به قتل برساند. او این کودک معصوم را در آغوش کشیده و از او حلالیت طلبیده بود.

بنا به گزارش پلیس این مرد برای انجام قتل پسرش زنش «ربیعه» را به بهانه انجام خرید به بیرون فرستاد و سپس با نشستن روی پای پسرش و فشردن گلوی این کودک جانش را گرفت. این مرد روانی سپس با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان ارتکاب قتل قرار داد. بدن بی جان کودک برای انجام کالبد شکافی به بیمارستان منتقل شد.

XV70boHM7jzU

بنا به این گزارش این مرد در زندگی خود احساس گناه می‌کرد و بر این باور بود که پسرش تنها چیز کامل در زندگی اوست. او معتقد بود که پسرش روحی پاک دارد و هرگز مرتکب گناهی نشده است. این مرد به همین دلیل و برای اینکه پسرش بدون ارتکاب گناه و مستقیما به بهشت برود دست به قتل او زد.

w63XvhjXVc7G

این مرد در حین بازجویی به پلیس گفت: «من گناهان زیادی انجام داده‌ام و می‌دانم به جهنم خواهم رفت. پسرم وقتی بزرگتر می‌شد گناه می‌کرد. هر چقدر عمر آدمی زیادتر شود او گناه بیشتری مرتکب می‌شود.»

sfnrkk7bHYgP

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس ترکیه در این باره ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها