مردی که ۱۰ سال در اعماق دریا دنبال همسرش است! +فیلم

کد خبر: 1056485

داستان زندگی یک مرد ژاپنی که ۱۰ سال است در اعماق دریا به دنبال همسرش می‌گردد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

مردی که ۱۰ سال در اعماق دریا دنبال همسرش است! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: پشتکار یک مرد ژاپنی که یک دهه است به دنبال همسر مفقودشده خود می‌گردد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. ۱۰ سال پیش بود که «یاسوئو تاکاماتسو» همسرش «یوکو» را در حادثه سونامی اوناگاوا ژاپن از دست داد. با این حال او هر هفته جستجوی خود را برای پیدا کردن همسرش ادامه می‌دهد.

روزی که یوکو در سال ۲۰۱۱ مفقود شد، یاسوئو آخرین پیامک را از او دریافت کرده بود که نوشته بود: «خوبی؟ من می‌خواهم به خانه برگردم.» از آن زمان یاسوئو به دنبال یوکو می‌گردد و در این مدت هرگز جستجویش برای یافتن او را متوقف نکرده است. او نخستین بار جستجوی خود را در محلی که یوکو آخرین بار دیده شده بود آغاز کرد؛ در حاشیه سواحل اوناگاوا. در جنگل‌ها و کوه‌های نزدیک به این محل.

۲ سال بعد وقتی یاسوئو ردی از همسرش پیدا نکرد تصمیم گرفت در مرکز آموزش غواصی محلی برای یادگیری فنون غواصی نام نویسی کند. او پس از فراگیری غواصی حدود ۷ سال و نیم است که هر هفته به زیر دریا می‌رود و تاکنون حدود ۵۰۰ عملیات جستجو در زیر آب را انجام داده است.

یاسوئو در این باره به آسوشیدتدپرس گفت: «من همیشه احساس می‌کنم او باید جایی در همین نزدیکی‌ها باشد.» او می‌گوید تا زمانی که بتواند حرکت کند به جستجوی خود ادامه خواهد داد. او همچنین عضو گروه غواصی منطقه است که در تلاش برای یافتن ۲۵۰۰ نفری هستند که از زمان سونامی ۲۰۱۱ در این منطقه ناپدید شده اند.

یاسوئو در جستجو‌های خود چیز‌های زیادی متعلق به قربانیان را پیدا کرده است، اما هیچ یک از آن‌ها سرنخی در مورد همسر گمشده اش به او نداده است. با این حال او می‌گوید هرگز ناامید نخواهد شد و مطمئن است در پیامی که از همسرش دریافت کرده او می‌خواهد به خانه بازگردد.

حجم ویدیو: 6.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها